מתכננים חתונת צהריים בתל אביב? אלה 10 טיפים שיעזרו לכם לתכנן אירוע מושלם

תכנון חתונה הוא לא דבר של מה בכך. כאחד האירועים המרגשים והמשמעותיים ביותר בחיים, חתונה דורשת תכנון קפדני, תשומת לב לפרטים וטאצ' של יצירתיות. בין אם אתם מארגנים חתונה אינטימית של 150 אנשים או חתונת צהריים גדולה יותר, כדי להפיק אירוע מושלם חשוב לתכנן וליישם נכון כל צעד בדרך ליום הגדול. החל מטקס החופה המרגש ועד לקוקטייל שמוגש בקבלת הפנים, כל פרט באירוע יכול להוסיף נופך של רומנטיקה ואלגנטיות שיוצרות אירוע בלתי נשכח.

איך עושים את זה נכון? אספנו עבורכם 10 טיפים מעולים שיעזרו לכם לתכנן ולהפיק חגיגה מדהימה שהאורחים שלכם לא ישכחו.

1.התחילו מוקדם והגדירו תקציב

בהתחשב בכך שחתונות מצריכות לרוב תכנון ממושך, מומלץ להתחיל בתכנון האירוע מוקדם ככל האפשר. כן, גם שנה לפני התאריך המיועד היא זמן מצוין להתחיל עם תכנון האירוע. השלב הראשון בתהליך הוא יצירת תקציב לאירוע שלכם.

העריכו את סך ההוצאות הצפויות והגדירו תקציב ברור להפקת האירוע. תקציב ברור ותכנון מוקדם יאפשרו לכם לחקור מקומות אירועים שונים, אפשרויות הסעדה, ספקים ויעזרו לכם לקבל החלטה מושכלת מבלי להתפשר על איכות האירוע ומבלי לחרוג מהתקציב שלכם.

2.בחרו את התאריך והשעה הנכונים

בשונה מחתונות ערב שמאפשרות לחגוג את האירוע שלכם בכל אחד מימי החול, חתונת צהריים מאפשרת לכם לערוך את האירוע רק ביום שישי. כשיום האירוע מוגבל רק ליום אחד בשבוע, עליכם לתכנן היטב את התאריך המתאים לחתונה כדי שהוא לא יהיה במועד לא מתאים כמו חג או אירוע משמעותי אחר. לאחר שתבחרו את התאריך האידיאלי עבורכם, הגיע הזמן להגדיר שעה לתחילת האירוע. ימי שישי ידועים כימים קצרים יותר מכיוון שבמרבית המקרים יש לסיים את האירוע לפני כניסת השבת. לכן ישנה חשיבות גדולה להתחיל את האירוע מוקדם אבל לא מוקדם מדי. לרוב, חתונות שישי בצהריים מתחילות בשעה 10:30 – 11:00 כך שהן מאפשרות לאורחים שלכם להספיק להתארגן בנחת, מצד אחד, ולחגוג אתכם במשך שעות, מצד שני. 

3.בחרו את המקום האידיאלי לאירוע שלכם

בכל הנוגע לאולמות וגני אירועים, יש מגוון אקלקטי של אפשרויות שעומדות לפניכם, החל מאולמות אירועים גדולים ואלגנטיים, דרך חללים בסגנון כפרי ועד אולמות אירועים מיוחדים בסגנון אורבני. כדי למקד את החיפוש שלכם ולאפשר לכם לבחור באופן מיטבי את האולם המתאים ביותר לצרכים ולהעדפות שלכם, חשוב להגדיר מראש את סגנון האירוע המועדף עליכם, את מספר האורחים וכמובן חשוב לקחת בחשבון את זמינות האולם בתאריך שבחרתם.

4.אל תתפשרו על התפריט 

אין כמו האוכל הישראלי, וחתונה היא הזדמנות מעולה להציע את הטוב ביותר לאורחים שלכם. ממנות קלילות בקבלת הפנים, דרך מנות ראשונות ועיקריות ועד לקינוחים – התפריט שתבחרו צריך לכלול מנות איכותיות, מגוונות, יפות וטעימות. שמרו על קו אחיד בתפריט כך שהאורחים שלכם יוכלו ליהנות משפע של מנות קולינריות שמתמזגות זו עם זו. אל תשכחו לקחת בחשבון גם את ההעדפות הקולינריות של האורחים שלכם ומגבלות תזונתיות שונות כדי לאפשר לכל אחד ואחת מהם ליהנות מחוויית אוכל טובה באירוע.

5.מוזיקה מעולה

מוזיקה היא הנשמה של כל חתונה. לכן חשוב לבחור דיג'יי מצוין שמתאים לסגנון שלכם וינגן מוזיקה מעולה לארוך כל האירוע. זוגות רבים חושבים שחתונת שישי בצהריים אינה כוללת ריקודים סוערים ברחבה אבל האמת היא שהכל תלוי באווירה שנוצרת במקום, ולמוזיקה יש חלק משמעותי בכך. אם אתם מעדיפים מוזיקה חיה, בחרו להקה איכותיים ומהנים שיודעים ליצור מוזיקה סוחפת בחתונות. כך תוכלו להבטיח שהאורחים שלכם לא יפסיקו לרקוד ולחגוג אתכם בגדול לאורך כל האירוע.

6.טקס החופה

טקס הנישואין או החופה הם גולת הכותרת של היום הגדול שלכם. תכננו את ההרגע הזה היטב כך שישקף באופן הטוב ביותר את הסגנון האישי שלכם. תוכלו לתכנן חופה מקושטת, לערב את האורחים שלכם באופן אקטיבי במהלך הטקס וכמובן לבחור את השירים המדוייקים למעמד המרגש הזה. אל תקלו ראש בבחירה של כל פרט בשלב הטקס. הרגעים האלה ילוו אתכם לשארית חייכם המשותפים ואתם רוצים שהם יהיו לא פחות ממושלמים.

7.נגישות ותחבורה

אחד השיקולים החשובים בבחירת אולם אירועים הוא מיקום האולם. חשוב לבחור אולם אירועים מרכזי שנמצא בקרבת כבישים ראשיים ודרכי גישה קלות ונוחות. לכן המון זוגות מעדיפים לערוך חתונת צהריים בתל אביב שמאפשרת הגעה נוחה ונגישות גבוהה  לאורחים. עם לו"ז צפוף של יום שישי, ישנה חשיבות עליונה בהגעה קלה ומהירה למקום ובחזרה ממנו. שימו לב גם לאפשרויות תחבורה ציבורית בסביבה. קרבה לרכבות ואוטובוסים עשויה גם היא להקל על האורחים לכם ולאפשר להם להגיע באופן פשוט ונוח יותר.

8.עצבו ושלחו הזמנות עם כל הפרטים

נקודה חשובה אך לא מדוברת מספיק היא ההזמנה לאירוע. ההזמנה שלכם צריכה להיות לא רק אסתטית אלא גם אינפורמטיבית. כללו את כל הפרטים החיוניים כגון מקום, תאריך, שעה, הכוונה לווייז או מסלול. כל פרט מהותי, חשוב שיצוין בהזמנה כדי לעזור לאורחים שלכם להיערך באופן מיטבי לאירוע. 

9.תכננו את זרימת האירוע

לחתונה ישראלית מסורתית יש כמה שלבים – מתחילים בקבלת הפנים, עוברים לחופה ומשם לאוכל ולריקודים. בין אם אתם נצמדים לפורמט המוכר ובין אם אתם חושבים לעשות את זה קצת אחרת, חשוב שתתכננו מראש את מהלך האירוע ואת השלבים השונים שלו כדי להבטיח זרימה חלקה שלו.

10.צילום מקצועי 

אחד הדברים החשובים באירוע משמעותי כמו חתונה הוא ללכוד את הרגעים המרגשים, המשמחים והיקרים ביותר. לשם כך חשוב שתשכרו את שירותיהם של צלמים מעולים שיודעים לצלם בסגנון המועדף עליכם. צילום איכותי ומדויק יעניק שלכם אינספור זכרונות מרגשים ומתועדים שילוו את חייכם.

חתונה מוצלחת ובלתי נשכחת היא כזאת שמתחילה בתכנון טוב ומוקפד וממשיכה להפקה מדויקת. אולם האירועים High& הוא מקום מיוחד לחתונה בתל אביב. עם חלל פנימי אינטימי וייחודי וגג מרווח עם נוף מרהיב על כל העיר, תוכלו לחגוג חתונה מדהימה שהאורחים שלכם לא ישכחו.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES