הלוקיישן המושלם: אירוע על גג בתל אביב

לכל מי שאוהבים את העיר, את הקצב הייחודי, את הסטייל, המודרניות ואפילו את הרעש, ומעוניינים להפיק אירוע מיוחד שיתקיים בה, מומלץ בחום לבחור בגג גבוה שיאפשר לכם להנות מכל הקסם הזה – אבל מלמעלה. גם אורבניות וגם רומנטיקה – להנות מכל העולמות במקום אחד מושלם

חתונה, מפגש משפחתי אחר, אירוע חברתי או אירוע עסקי – הסיבות לקיים אירוע בתל אביב ברורות לחלוטין. העיר שהכל קורה בה, שיש לה את הקצב הייחודי שלה, את השיק, את ההייטק מצד אחד, אבל גם את הנוסטלגיה והאותנטיות מהצד השני. 5 דקות מהמבנים העות'מניים של יפו העתיקה, מגדלי יוקרה מנצנצים, רצועת חוף שמסתיימת בפארק ענק, היפסטרים שיושבים בבר עם הייטקיסטים, מסעדות גורמה, מובילי תרבות, מעצבי אופנה, ובעצם – כל מה שנחשב, חשוב, מעניין ומגניב, מתרכז בעיר אחת שאין עוד כמוה בכל העולם. 

ישנן גם לא מעט סיבות פרקטיות לקיים אירועים דווקא בתל אביב, כאשר העיקרית בהן היא כמובן המיקום המרכזי, הנגיש והנוח, שהוא נקודת האמצע הממוצעת בערך מכל מקום ממנו מגיעים המוזמנים לאירוע. ישראל היא אומנם מדינה קטנה, אבל יש לנו עוד הרבה מה ללמוד לגבי תחבורה והתחמקות מפקקים, ולכן, למרבה הצער, כמעט כל נסיעה לכל יעד, עלולה להתארך עד מאוד. הפרמטר הזה הוא קריטי במיוחד כשמדובר באירועים, מאחר וחלק לא מבוטל מההצלחה של אירוע ומעיצוב החוויה של האורחים בו, תלוי במצב הצבירה בו הם מגיעים לאירוע. במילים אחרות, ככל שמשך ההגעה שלהם לאירוע יתקצר, כך הם יגיעו לאירוע רעננים יותר ומקדם ההנאה שלהם ממנו יתגבר.

אז אחרי שסיכמנו שתל אביב היא הבחירה המושלמת עבור כל אירוע בערך, בואו ניכנס לעומק העניין ונדבר על בחירת הלוקיישן המושלם בתוך העיר, והיא כמובן ההחלטה לערוך את האירוע על גג בתל אביב.

היתרונות של אירוע שמתקיים על גג בעיר

אם אי פעם הוזמנתם למסיבה או לאירוע אחר על גג בתל אביב, אתם כבר קהל שבוי, וקרוב לוודאי שאתם מבינים היטב את הקסם של קיום אירוע בלוקיישן כזה, גבוה וייחודי. בין שכבר הספקתם להנות מאירוע כזה, ובין שטרם לקחת חלק בחוויה החיובית הזו, בואו נדבר קצת על היתרונות הטמונים באירוע כזה ממעוף הציפור. 

אווירה אורבנית

גגות גבוהים, בראש בניינים או מגדלים גבוהים, הם מנת חלקן של ערים מודרניות בלבד. כלומר, ספק אם תמצאו משהו דומה ביישובים כפריים. לכן, עצם הקיום של אירוע על גג גבוה, כבר מבטיח אווירה אורבנית, מודרנית, מתקדמת ומלאה בשיק, וזה ממש לא סותר את זה שהוא יכול להיות סופר רומנטי וקסום, הכל תלוי בעיצוב.

משקיפים על העיר מלמעלה – נוף מטריף

כמובן שבאירוע שנערך על גג גבוה, הנוף המרהיב הוא "בילט אין", מה שאומר שהתפאורה המטריפה באירוע שלכם היא נתון פתיחה מוצלח מאוד, שהולך לתת את הטון בכל מה שקשור לרושם שיחול על אורחים שלכם וגם כמובן לאווירה החגיגית. במיוחד אם החלטתם ללכת על חתונה על גג בתל אביב, אתם והמוזמנים שלכם יכולים להנות מרקע רומנטי במיוחד בטקס החופה, שאם הוא נערך בשעות השקיעה, כל הסביבה שלכם תיצבע בגוונים כתומים וורודים, שאין משהו שמשדר אהבה ורומנטיקה יותר מהם, וגם מקדם את רמת ההתרגשות בקהל. גם בשעות החשיכה, כל  אורות העיר שיפרשו תחתיכם כשמיכה מנצנצת יעשו את שלהם, וכנראה שלא תישאר עין יבשה בחופה שלכם.

וייב של מסיבה סודית

יש משהו מסתורי ומרגש באירוע שמגיעים אליו בדרך לא דרך, כאשר נכנסים בקומת הקרקע לתוך מעלית או חדר מדרגות, בסביבה שלעתים בכלל אינה מסגירה את העובדה שלמעלה מתקיים אירוע מיוחד ומסיבתי. אתם מגיעים לאירוע בדרך שנדמה כי נחשפה רק בפניכם ובפני שאר המוזמנים המיוחדים של האירוע, עולים למעלה לגג ואז מתגלה בפניכם עולם ומלואו של אנשים יפים ומסיבה בסטייל, ואתם מוזמנים להצטרף לחגיגה. יש כאן איזשהו אפקט של הפתעה שמעלה את סף הריגוש, כבר מרגע ההגעה לאירוע.

בריזה נעימה גם בשיא הקיץ

אירועים, ובמיוחד חתונות, בדרך כלל פופולריים בעונת הקיץ, שבישראל ובמיוחד בתל אביב, מזג האוויר לא מתחשב במיוחד, הטמפרטורות מרקיעות שחקים והלחות המעיקה – עוד יותר. היופי באירועים המתקיימים על גג בבניין גבוה, הוא ששם למעלה מורגשת בריזה נעימה (במיוחד אם הים לא רחוק) החל משעות אחר הצהריים והלאה, בכל עונה אשר תהיה, וכך לא צריך להתפשר על מועד האירוע ואפשר לסמוך על הרוח הטובה שתהיה שם בשבילנו. 

אקסקלוסיביות – תוחם את האירוע

גגות, רחבים וגדולים ככל שיהיו, הם בכל זאת אזור מתוחם ומוגדר, מה שמאפשר בעצם לרכז את כל אורחי המסיבה במקום אחד. העניין הזה יוצר תחושת ליכוד מצד אחד, ומהצד השני איזו אקסקלוסיביות לגבי האירוע, הנובעת מהעובדה שיש קשר מסוים בין כל האנשים שאתם רואים שם, מאחר ורק הם בין יחידי הסגולה שהוזמנו אליו.

שקט – מתנתקים מהעיר הסואנת שנמצאת למטה

אזורים מרכזיים בתוך תל אביב, מתאפיינים לא פעם ברעש, המולה, תנועת כלי רכב עירנית מדי ופיח. לא בדיוק הרקע האידיאלי לאירוע החגיגי שלכם… לעומת זאת, כאשר בוחרים לקיים את האירוע על גג גבוה, תוכלו בבת אחת לתפוס מרחק רציני מכל הבלגן הלא פוטוגני שקורה למטה, ובעצם להנות מכל העולמות, גם מהקצב והמראה הדינמי של העיר, וגם מהשקט שלמעלה. 

לסיכום, אם אתם מכורים לקטע האורבני, המהיר, המתקדם, המטרופוליני והמודרני, ורוצים להנות מכל אלו באירוע רומנטי כמו חתונה, באירוע משפחתי או אפילו באירוע עסקי, הבחירה לקיים אותם על גג בתל אביב, היא ללא ספק הבחירה המושלמת. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES