מחפשים גג לאירועים? זה המקום המושלם

זוגות רבים חושבים כיצד לחרוג מגדר האולמות הרגילים והצפויים, ומחפשים מקום מיוחד לערוך בו את חתונתם. אם המחשבה על חתונה על גג אורבני עלתה בראשכם, כדאי שתכירו את המקום הזה. כל הסיבות להתחתן על גג בלב עיר

זוכרים את הימים שחתונות היו תמיד מתקיימות באותם מקומות צפויים, או גן אירועים גדול בקיץ, כאשר קבלת הפנים היתה נערכת על הדשא, איפשהו שם בחוץ גם טקס החופה וישר אחר כך עוברים לאולם מקורה לארוחה ולריקודים, או, במקרה שמישהו העיז להתחתן בחורף, אז הכל היה קורה בתוך אותו אולם גדול ומשעמם, שאם לא הייתם יודעים שזו חתונה, יכולתם להתבלבל ולחשוב שמדובר בחדר אוכל של קיבוץ או של בית מלון?

אז זהו, שהימים האלה חלפו להם כבר מזמן, והיום כולם מנסים לחשוב איך להפתיע בחתונה שלהם, מה שמתחיל כמובן במיקום לא שגרתי בו הם בוחרים להינשא. 

אינספור מתחמים ומקומות היום עושים הסבה לאולם אירועים, בעת הצורך, והופכים את האירוע שמתקיים בהם ליוצא דופן, חורג מהשגרה, ובגדול, אחד כזה שאולי דווקא ייחרט בזיכרון של האורחים שהיו בו. 

במילים אחרות, כשחושבים על חתונות מיוחדות, כאלו שישאירו רושם אחר וגם חותם, חושבים קודם כל על מקומות מיוחדים לאירועים,

מסיבה על גג העולם – לוקיישן ייחודי ומושלם

אם במקומות מיוחדים לחתונות עסקינן, בואו נדבר על האופציה המקורית של חתונה הנערכת על גג בניין גבוה. אם תבחרו מקום כזה עבור האירוע שלכם, תוכלו לסמוך על כך שזה הולך להיות אירוע ייחודי ובלתי נשכח. 

קודם כל, מדובר בלוקיישן עם נוף משגע שהוא "בילט אין", זה כבר אומר שהתפאורה של האירוע שלכם, ובמיוחד הרקע של רגעי השיא – טקס החופה, הם סופר רומנטיים ומשרים אווירה של פסטורליות של חו"ל.

דבר שני, אם אתם טיפוסים של עיר, ואורבניות היא שמכם השני, גג החופף לכל מגדלי העיר המודרניים והיוקרתיים, נותן טאץ' אורבני, הייטקי וניו-יורקי לכל הלוק של האירוע, ובגדול, אתם והאורחים שלכם תרגישו כבר מהרגע הראשון, שאתם בספרה אחרת או אפילו כאילו קפצתם בקטנה לחו"ל. מה עוד נבקש?

יתרון נוסף הטמון במסיבה הנערכת על גג בעיר, הוא שכך אפשר להנות משני העולמות – גם מהאווירה האורבנית הסוערת והחיה, וגם מהשקט ומההתנתקות שמציע הגובה הרם.

אם אתם צעירים ש"חיים את העיר", בטח יוצא לכם לפקוד מסיבות על גגות מעת לעת, כך שאתם כבר יודעים שבאירועים מסוג זה שוררת אווירה ייחודית, הנובעת גם מתחושה של אקסקלוסיביות, כאילו הזומנתם למסיבה סודית, שרק אתם ועוד כמה יחידי סגולה קיבלו את הוראות ההגעה אליה. נסו רק לדמיין שזו תהיה ההרגשה של האורחים שלכם בחתונה… 

עוד משהו שחשוב לציין לטובה לגבי מסיבות על גגות – אירועים מסוג זה לרוב מתקיימים בעונת הקיץ, מתי שחם ולח בטירוף ברחובות, אבל שם גבוה על הגג, אפשר להנות מהבריזה המלטפת ולברוח מהעינוי הזה שם למטה, כך שתחושת האסקפיזם אפילו מתעצמת. 

אפשר להפסיק את החיפושים – נמצא הגג המושלם להתחתן בו

אוקיי, אז אם הגעתם עד לכאן, כנראה השתכנעתם ברעיון של חתונה על הגג, ואתם מתחילים לחפש גג לאירועים שתאים לאירוח החתונה שלכם.

במידה ולא שמעתם עדיין על ה- HIGH&, נשמח לספר לכם על המקום הזה, שיש בו כל מה שמסיבה איכותית צריכה.

מדובר במתחם אירועים אורבני בעיר השווה ביותר בארץ, הלא היא תל אביב. אחד הדברים שהמקום הזה הכי מפורסם בזכותם, הוא הגג הפתוח המטורף שלו, שמשקיף על כל העיר – רחובות סואנים, מגדלים וכמובן – חוף הים. אם זה לא מספיק, את המקום גם מקיפה חצר מטופחת וירוקה, ויש בפנים גם חלל מקורה כמובן, מרוהט בשיא הסטייל, בסגנון תעשייתי שיקי ומודרני.

את המקום הקימה קבוצת "דינמו", שבעליה החלו את דרכם בתחום חיי הלילה בעיר (מי אמר מסיבה ולא קיבל?), והם הביאו את הניסיון העשיר שלהם לתוך מתחמי האירועים שבבעלותם – כך שאפשר לסמוך על כך שהעיצוב, הקולינריה, האלכוהול והסטייל במקומות של הקבוצה, הם "בילט אין" וברמה הגבוהה ביותר שאפשר למצוא בעיר.

אז מה תוכלו למצוא בהייאנד?

&HIGH הוא למעשה מתחם גדול המשלב כמה חללים, שהמעבר ביניהם מציע חוויה המזכירה ליל בילויים סוער בעיר, שמתחיל לאט וברוגע, ובהמשך מתקדם ומסתיים במסיבה של ממש. מתחילים בכניסה ללובי הבניין, שמזכירה הגעה מסתורית למסיבה אקסקלוסיבית, ואז עולים במעלית לגג המרהיב, שם לוגמים את קוקטייל הפתיחה של האירוע. אגב, במקום דאגו לבר האלכוהול והקוקטיילים האיכותי והטרנדי ביותר. אחרי הקוקטייל, כשהראש כבר במקום יותר טוב, בדרך כלל מקיימים את טקס החופה עם הרקע המטורף הזה, ואז יורדים לאולם מקורה לארוחה העיקרית של האירוע, שלאחריה תתחיל מסיבת הריקודים, שככל הנראה תימשך שעות ארוכות של שמחות. 

לאיזה סוג של אירועים המקום מתאים?

איך תדעו אם המקום המושלם הזה גם מושלם עבורכם ומתאים לאירוע שלכם? אז קודם כל, חשוב לומר שההייאנד מתאים במיוחד לאירועים לא מאוד גדולים, ויכול להכיל עד 250 אורחים לאירוע הכולל ארוחה בישיבה מלאה. עם זאת, במקרה שאתם חושבים מחוץ לקופסא ושוקלים לערוך אירוע בו בני המשפחה והחברים הקרובים בלבד מוזמנים לחגוג עמכם ולהשתתף גם בארוחה, ורק לאחר מכן להזמין חברים ממעגלים רחוקים יותר למסיבת הריקודים, אז המקום יוכל לארח עד 400 איש. בעונות מסוימות נערכים במקום אירועי קוקטייל או אפילו ארוחות שלמות על הגג עצמו, והשמחה גדולה.

בשורה התחתונה, המקום מתאים לאירועים בישיבה החל מ-50 ועד 250 אורחים, ואירועי קוקטייל או מסיבות המכילות עד ל-400 מוזמנים.

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES