אורבני זה הכי רומנטי: חתונה בתל אביב

היום כבר קשה להבדיל בין מסעדה לבר למועדון ריקודים, והמגמה הזאת החלה להשפיע גם על עולם החתונות. זוגות שעומדים להינשא מעוניינים להעניק לאורחים שלהם חוויה שלמה של מסיבה עם אוכל טוב, אלכוהול משובח ומוסיקה מרימה. מתחם אירועים שיכול לספק לכם את כל אלו, בלי לוותר על הרומנטיקה

אנחנו נמצאים בתקופה בה הגבולות מיטשטשים – קשה להבדיל בין בר, מסעדה, בית קפה… ולעתים אפילו לא ניתן להבחין בין מקום העבודה, לרבות משרדי הייטק עדכניים – לבין מקום בילוי. בכל מקומות הבילוי ישנם מאפיינים זהים של אוכל, אלכוהול, קינוחים, מוסיקה ואווירה, כאשר הסטנדרטים רק עולים משנה לשנה, ורמת הביצוע בעקבותיהם. כשאנחנו יוצאים למסעדה, אנחנו רוצים להרגיש שלא רק באנו לאכול, אלא גם באנו לבלות בסטייל של מועדון לילה, מה שאומר שהאלכוהול, התאורה, הפלייליסט והאווירה הכללית, צריכים לספק לנו את החווייה השלמה הזאת. 

בתי קפה מציעים היום מנות קולינריות של ממש (בניגוד לקפה-עוגות-כריכים שהיו כלולים בתפריט בעבר), המסעדות מציעות לנו גם ישיבה על הבא ואווירת קלאב, וחללי העבודה הטרנדיים, בעיקר של תעשיית ההייטק, מציעים ריהוט של בית קפה טרנדי והאפי האוורס של יום חמישי, שלא היו מביישים ברים נחשבים.

באותו אופן בדיוק, החל להיתפס עולם החתונות. זוגות צעירים רבים בוחרים היום להעניק לאורחים שלהם חוויה כללית של בילוי לילי סוער, לעתים כזה שיהיה קשה להבחין בו שלמעשה מדובר בחתונה, אלא במסיבה שווה, שמציעה לכם את האלכוהול הכי איכותי, את המנות הכי מעודכנות, את הפלייליסט הכי מרים וכמובן את החלל הכי מעוצב, מגניב וטרנדי. הסיפור של אולם מפונפן ומואר מדי, בופה גנרי של מנות עיקריות ותוספות, קינוחי פרווה משמימים וסלואו חתונה קצת מביך, מתחילים להיעלם מהעולם, ובצדק. התיאור הזה מעלה פיהוק בקרב צעירים רבים שמחפשים משהו שונה, אדג'י, ייחודי ובעיקר חורג מהגנריות הזו של חתונות במובן המסורתי, שבינינו, כבר נמאסו. 

אמרתם חיי לילה – אמרתם תל אביב

אז אם גם אתם מהזוגות שכבר קצו בפורמט המיושן של החתונות, ולא מוצאים בו הרבה עניין או אפילו רומנטיקה, ואתם מחפשים עבור החתונה שלכם משהו ייחודי ובועט, כדאי להתחיל מחיפוש אחר גן אירועים בתל אביב.

תל אביב היא מעוז חיי הלילה הבלתי מעורער של ישראל, וגם הנקודה בה מצויים כל האלמנטים הנכונים והעכשוויים ביותר. בין שמדובר באופנה, בקולינריה, בתרבות או באומנות – תל אביב היא המלכה הנצחית של כל אלו, ואם תשכילו לקיים את האירוע המיוחד שלכם בעיר, תזכו להנות מההשפעות ומהטאצ' של כל אלו. כבר עשרות שנים שתל אביב מחזיקה במונופול של חיי הלילה והיא שופעת מועדונים, מסעדות וברים שווים, ואתם רוצים להרגיש את כל אלו בחתונה שלכם. במיוחד אם אתם אנשים שחיים את העיר בעצמכם.

מעבר לאווירה – המיקום של תל אביב הוא מנצח עבור כל אחד מהאורחים שלכם

אבל ישנן עוד סיבות לקיים חתונה בתל אביב, מעבר להייפ ולטרנדיות ולסטייל הבלתי מתפשר. בחירה במיקום מרכזי כמו תל אביב, מקלה על האורחים שלכם את אופן ההגעה לאירוע שלכם, ללא קשר מאיזו נקודה בארץ הם מגיעים. סביר שכל אחד מכם גדל במקום אחר, או אולי ממש בשני קצוות שונים בארץ, בהם מתגוררים רוב האורחים שלכם, הקשורים למשפחות. שאר המוזמנים, סביר להניח, הם ממעגלי החברים והקולגות שלכם, שאם אתם גרים בתל אביב, סביר להניח שגם הם. במילים אחרות, מדובר במקום טוב באמצע, שינגיש את מיקום החתונה למוזמנים שלכם, וזהו אינו עניין של מה בכך. חשבו על החברים שלכם, שיוכלו להגיע במונית לחתונה שלכם, לשתות כמה שהם רוצים, לתת מעצמם על רחבת הריקודים, ולהיות שם עד הסוף, מבלי לדאוג מהדרך הביתה, לרבות הטרדות של נהיגה באישון לילה.

מבחוץ – אזור תעשייה. מבפנים – שיא הרומנטיקה

בערים גדולות וסוערות ברחבי העולם, כמו ניו יורק, טוקיו, וכמובן תל אביב, לא פעם אזורי הבילוי הלילי מצויים בלב אזור תעשייה או מוסכים. כמובן שהעניין התחיל מתוך אילוצים לוגיסטיים, אך עם הזמן הפך להיות סוג של סטנדרט שיש בו מן המסתורין, האפלוליות והנועזות. כאמור, היום הגבולות בין בילויי לילה כבר היטשטשו לחלוטין, וזוגות רבים מעוניינים שהחתונה שלהם קודם כל תהיה מסיבה. ישנם זוגות שרוצים שהאורחים שלהם ירגישו שהגיעו למועדון הכי שווה שיש, עם המוסיקה, האוכל, העיצוב והאלכוהול הכי בסטייל שיש, ושהאווירה תגרום להם שלא לרדת מרחבת הריקודים כל הלילה. אבל האם זה אומר שהם יצטרכו לוותר על הרומנטיקה, או למשל, על ההנאה של האורחים שלא ממש בקטע של לפזז עד השעות הקטנות של הלילה ולשמוע צפצופים באוזניים בבוקר שלמחרת?

התשובה היא  – בהחלט לא. יש מקום שמציע לכל קשת האורחים שלכם את הבילוי האולטימטיבי בחתונה שלכם, וגם לא פוסח על הרומנטיקה. מדובר במתחם האירועים התל אביבי היי אנד שמשלב את כל מה שאתם מחפשים בחתונה תל אביבית. 

המתחם, הממוקם בדרום תל אביב, מוקף מוסכים ומבנים תעשייתיים, אבל ברגע שתיכנסו פנימה – תבינו הכל. הלובי המעוצב יובל אתכם למעלית שתיקח אתכם עד לגג מטורף המשקיף על כל העיר בנוף עוצר נשימה, שם תיערך קבלת הפנים עם דרינקים וטפאסים, וגם אחת החופות הרומנטיות, לרוב לאור שקיעה מהפנטת מטווח אפס. בהמשך, לאחר ארוחת הגורמה של אחד השפים המוערכים בעיר, תוכלו לרדת יחד עם כל החברים המרימים שלכם למטה, לחלל בו תיערך מסיבת ריקודים. מי שלא מעוניין לרקוד, יוכל לשבת בנינוחות בחצר המטופחת והירוקה של המקום, ולהנות משקט ומנוף פסטורלי. בקיצור, מקום אחד משלב את כל העולמות באופן מושלם. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES