למה אולמות אירועים בתל אביב הם האופציה הטובה ביותר עבור החתונה שלכם?

אמרו עליה שהיא עיר בלי הפסקה, שהיא מוקד התרבות, המסיבות, המסעדנות והסטייל של ישראל, ועוד ועוד סופרלטיבים מכל הכיוונים. כל מה שנאמר על תל אביב – נאמר בצדק. אם התחלתם לתכנן חתונה שתיערך בחודשים הקרובים, יש לכם את כל הסיבות לרצות לערוך אותה בעיר הכי שיק שיש

מה לא נאמר על העיר הלבנה? שהיא מוקד התרבות, המסיבות, המסעדות, העסקים והסטייל של מדינת ישראל, ועוד סופרלטיבים שהיא לגמרי ראויה להם. כל מה שנאמר על תל אביב, נאמר בצדק. באמת שאין עוד עיר כזו בארץ, שוקקת חיים, מגניבה, יפה, עם חוף ים לאורכה ממערב ופארק ענק ומטופח ממזרח. חנויות האופנה הכי שוות, המסעדות הכי מעודכנות, מרכזי אומנות ותרבות ועוד ועוד…

אינספור סיבות מביאות מאות אלפי ישראלים לבקש להתגורר בתל אביב, כאשר כולם מוכנים לשלם את המחיר הגבוה הכרוך בכך, והם יודעים מה ולמה הם עושים זאת. הקצב של העיר הזאת, שלעולם לא הולכת לישון, השיק והאפשרויות המרובות שהיא מציעה לכל אחד ואחת, ללא הבדל מין או דת, יוצרים יחד את המקום בו כולם רוצים להיות, לפחות כאשר הם רוצים לבלות כמו שצריך.

התחלתם לתכנן חתונה? העדיפו מיקום מרכזי כמו תל אביב

אם גם אתם נכנסתם לסטטיסטיקה של הזוגות שתכננו להינשא בשנת הקורונה, הקפיאו את התוכנית ועכשיו חוזרים לעניינים, או לחילופין – התארסתם לאחרונה ואתם מתכננים להתחתן בקרוב, כדאי למהר ולשריין תאריך באולם אירועים, ויפה שעה אחת קודם. חשוב לדעת שמיקום המתחם בו תתחתנו, מהווה פקטור קריטי להצלחת החתונה שלכם. סביר להניח שהאורחים שלכם מגיעים ממקומות מגוונים ברחבי מדינת ישראל, ועליכם לדאוג לכך שלא משנה מהיכן הם באים – הדרך תהיה קלה ומהירה ככל הניתן עבורם. נגישות היא שם המשחק. נסו להיזכר בחווייה שעברתם כאשר הוזמנתם לאירוע כלשהו בנקודה מעורפלת על המפה, שהצריכה נסיעה ארוכה ומייגעת. סביר להניח שאתם זוכרים רק את הדרך המבאסת ואת כאב הראש, העייפות והרעב הקיצוני שהגעתם איתם לאירוע. אין זכר לכל השאר – לחופה המרגשת, לריקודים הסוערים, לאוכל בבופה… ברגע שאתם מטרטרים את המוזמנים שלכם בנסיעה מסורבלת, הם בהכרח פחות יהנו מהאירוע. המיקום המרכזי הופך את תל אביב ליעד אטרקטיבי במיוחד עבור אירועים מיוחדים, וגם כמובן כל הסיבות מהסעיף הקודם, שהופכות את העיר ללא הפסקה ליעד אטרקטיבי בפני עצמו. זוגות רבים כבר הבינו את היתרונות שבקיום חתונה בעיר הגדולה והחלו לחפש אחר אולמות אירועים בתל אביב. אם גם אתם בעניין, כדאי לדעת שהביקוש גבוה מתמיד, שכן כאמור, זוגות רבים שתכננו להינשא לפני פרוץ המגיפה, חזרו לתוכנית החתונה שלהם. לכן, אם המיקום והמועד בו תיערך החתונה שלכם חשובים לכם, כדאי להאיץ את התהליך של חיפוש אולם האירועים. 

אחרי שסגרתם אולם – אפשר להתחיל לחשוב על העיצוב והאוכל

אפשר לומר שהקטע של חיפוש האולם עבור החתונה שלכם, הוא החלק הפחות כייפי, והוא כרוך בהרבה סטרס שיכול להשפיע עליכם לרעה. אבל ברגע שנסגרתם על עצמכם וחתמתם – אפשר לנשום לרווחה ולהתחיל לעסוק בפרטים היותר כייפיים של תכנון החתונה, כמו בחירת השמלה, איתור די.ג'יי מומלץ, בחירת חברת הקייטרינג ועיצוב האירוע.

עיצוב חתונה הוא משהו שהיה בעבר גנרי למדי, האולמות עבדו עם כמות מצומצמת של מעצבים, ובינינו, רוב החתונות נראו ממש אותו הדבר… אבל חברים, אנחנו בעידן האינסטגרם והפינטרס, וכל מה שקשור לאסתטיקה, עיצוב, אופנה וסטייל עלה כבר מזמן לראש סדר העדיפויות, ואנחנו גם מתעדים ומתועדים בכל רגע נתון. עיצוב מתחמי החתונה מושפע מאוד מטרנדים ומגמות בעולם עיצוב הפנים ובעולם האופנה הנלבשת, וצוותי המעצבים עושים את כל המאמצים להישאר מעודכנים וליישר קו עם מה שהולך בעולם בכל רגע נתון.

אחת המגמות החזקות ביותר בשנים האחרונות, הן בעיצוב פנים והן בעיצוב חתונות, היא  סגנון הבוהו-שיק. הסגנון הזה מתאים יותר לחתונות הנערכות בחוץ, באווירה כפרית, או בפנים במתחמים קטנים באווירה חמימה. מדובר בסגנון כפרי שעושה שימוש בהרבה אלמנטים של טבע ובחומרים טבעיים כמו קש, ראטן, פמפס, מקרמה ועוד. בעיצוב חתונות זה יכול להתבטא בסלסלות קש שיהיו פזורות במתחם, בזרי פמפס שעירים שיונחו בתוך כדי חרס לקישוט, ואפילו באהילי ראטן שייתלו מעל שולחנות האוכל.

טרנד נוסף, והוא בניגוד מוחלט לזה מהסעיף הקודם, הוא שימוש נרחב בנצנצים בעיצוב מתחמי החתונות. המגמה הזו הולכת עם חלום הילדות של חלק מהכלות, שרוצות לממש את הפנטזיה של להיות נסיכה ליום אחד. הטרנד הזה יכול לבוא לידי ביטוי בפריטים מנצנצים תלויים מתקרת המתחם, קירות מטאליים, גופי תאורה כמו שרשרות נורות צבעוניות ועוד פריטי דקורציה שינצנצו לאורך כל הלילה החלומי שלכם.

בהמשך לעניין האינסטגרם, בחתונות של היום תיתקלו בהרבה פריטים שמצטלמים טוב, ואפילו באביזרים שייגרמו לכם להצטלם גם אם לא תכננתם לעשות זאת ממש… קישוטים ותחפושות משעשעות, שלטים עם כיתובים מצחיקים ועוד, וכמובן טריטוריה המוקדשת לצילומי האורחים, עם צלם שעומד לרשותם.

בנושא הקייטרינג והמנות שיוגשו בחתונה שלכם, גם כאן כדאי להתעדכן ולהבין שהבופה הגנרי שהיה נהוג בעבר בחתונות, הוא כבר לא מה שהיה. היום, שפים המנהלים חברות קייטרינג, מעניקים לאוכל המוגש בחתונות יחס כמעט זהה לזה המוגש במסעדות שלהם, ואי לכך הוא חייב להיות הכי עדכני, הכי פיין, הכי אסתטי ומיוחד. אנשים באים כדי לאכול, וכדאי להעניק להם את החווייה הכי ייחודית, מהנה ובלתי נשכחת. כמו כן, האלכוהול גם הוא מקבל כיום מעמד גבוה וחשוב יותר מבעבר, ויש המשקיעים בקוקטיילים מעניינים ומיוחדים שיעשו שמח לאורחים. 



Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES