חתונה על גג בתל אביב: המסיבה שכל אחד היה רוצה להיות מוזמן אליה

אתם זוג צעיר שאוהב מסיבות טובות שמתחילות על איזה גג סודי בעיר ונמשכות לתוך הלילה, עם דרינקים משובחים, אוכל שווה ופלייליסט מדויק שלא מאכזב באף שיר. למה בעצם שהחתונה שלכם לא תיראה בדיוק ככה? מתחם אירועים בדרום תל אביב מציע לכם ולאורחים שלכם את כל זה, ויותר. הדגשים שחשוב לקחת בחשבון ויהפכו את החתונה שלכם לאירוע שעוד ידברו עליו לאורך שנים

מכירים את המסיבות הפיראטיות הסודיות האלה שהשמועה על קיומן הגיעה אליכם מפה לאוזן, דרך איזה חבר של חבר שתמיד איכשהו מגיעות אליו המסיבות הכי שוות? 

אתם מגיעים ליעד, עוברים דרך אזור תעשיה שנראה על גבול הנטוש, עולים באמצעות מעלית צדדית נסתרת ולבסוף מגיעים לגג מטורף, מלא באנשים יפים, לבושים הכי בסטייל, הפלייליסט מדויק, כולם עם דרינקים ביד, רוקדים כאילו אין מחר…

עכשיו תעצמו את העיניים ותדמיינו שכך נראית החתונה שלכם. במילים אחרות, המסיבה הכי שווה בעיר, היא חגיגת הנישואין הפרטית שלכם. העיצוב, האוכל, המוסיקה וכמובן האורחים – הם אחד לאחד הבחירות המדויקות והספציפיות שלכם. 

אפשר להתעורר ולהתחיל לתכנן את החלום הזה מתגשם. חתונה על גג בתל אביב לגמרי יכולה להפוך למסיבה הכי שווה בעיר, ולאירוע שעוד ידברו עליו שנים…

המקום שיהפוך את החתונה שלכם למסיבה הכי שווה בעיר

אז התארסתם זה מכבר, לפני עידן הקורונה או במהלכו, ועכשיו אפשר להוציא את תוכנית החתונה שלכם מההקפאה, ולהתחיל לתכנן "על אמת", כי לפי איך שזה נראה – בקיץ הקרוב נחזור לבלות ולחגוג אירועים משמחים יחד עם בני משפחה וחברים. בטח כשמדובר במסיבה האוויר הפתוח.

אם התיאור הזה מלמעלה גרם לכם לניצוץ בלב, אתם מתגעגעים למסיבה טובה על גג סודי בתל אביב, כזו שמתחילה אחר הצהריים ונמשכת לתוך הלילה, כאשר אף אחד מהאורחים לא רוצה לעזוב, אז הגעתם למקום הנכון. 

מתחם האירועים &HIGH שנמצא בדרום תל אביב, מספק בדיוק את החוויה של מסיבה בבר קוקטיילים שווה, פלוס המון פינוקים שהופכים את האירוע ליוצא דופן ובלתי נשכח. זה מתחיל מהגעה ללובי מסוגנן ומעוצב, בו יפגשו האורחים שלכם את המארחת שתגיש להם דרינק פתיחה שמיד יחמם את האווירה, אחר כך הם יעלו במעלית עד שיגיעו לגג מטורף, כאשר כל העיר פרושה תחתיהם בנוף שאי אפשר להישאר אדישים אליו. בשלב הזה מתחילים לתדלק עם קוקטיילים, אבל בזהירות, לצד מנות טאפאסים קלילות, מתובלות ומעניינות, שיושבות בול לצד הדרינקים. 

ועכשיו – לתוכנית האומנותית. טקס החופה שחלמתם עליו, לא יכול להיות מרגש יותר מאשר כשעורכים אותו על רק העיר שלמרגלות הבניין, שרק הזווית הזאת ממעוף הציפור, על גג העולם – יכולה לספק. במיוחד אם בחרתם לערוך חתונת שישי בצהריים. חופה של אחר הצהריים, לקראת שקיעה היא משהו שאי אפשר להתחרות בו. השמיים נצבעים בשלל גוונים של כתום וורוד, בדיוק ברגע המרגש שלכם.

עכשיו זה הזמן לארוחה אמיתית, עם המנות הכי מדויקות, עונתיות ומעודכנות בקולינריה העכשווית העולמית. לאחר הארוחה, האורחים ירדו לחלל פנימי ושם תיערך המסיבה האמיתית, עם הפלייליסט שבחרתם יחד עם הדי ג'יי, עם הדרינקים שממשיכים לרוץ בין האורחים ועם קצב ווייבים שלא נגמרים.

אם דאגתם לגבי האורחים המבוגרים שלכם, שאולי פחות יזרמו עם הטרפת של מסיבת הריקודים והאלכוהול – הסירו דאגה מלבכם. במקום יש חצר רחבת ידיים בדיוק לשם אירוח החברים ובני המשפחה שירצו לנוח או לבלות באוויר הפתוח במקום לרקוד. 

החוויה של האורחים שלכם מתחילה מנסיעה קצרה וגישה נוחה לאירוע

אולי אתם זוכרים את ההרגשה… הוזמנתם לחתונה באיזה יעד מרוחק שאתם לא מכירים (בואו, אפילו לווייז לקח זמן להבין מה אתם רוצים ממנו), התארגנתם, התאפרתם, התבשמתם, גיהצתם את הבגדים הכי שווים שלכם, התלבשתם ויצאתם לדרך. ואז הגיעה הנסיעה. התברברתם, עמדתם בפקקים של נצח, ולבסוף, אחרי פרק זמן שנדמה לכם כמו שנים – הגעתם. אתם עייפים, מסוחררים, כואב לכם הראש, האיפור כבר נמרח, השיער התבלגן ובגדול אתם כבר לא מה שהייתם פעם… זהו מצב הצבירה שאתם מגיעים בו לאירוע. 

כאשר אתם מתכננים חתונה, מומלץ מאוד לבחור במיקום נגיש ונוח עבור האורחים שלכם, שלא יגבה מהם מאמץ ניכר ומתיש עוד לפני שהתחיל האירוע. במידה ורוב האורחים שלכם מתגוררים במרכז הארץ, בחירה בלוקיישן בתל אביב, ובמיוחד כזה הנמצא באחד מקצוות העיר ולא מצריך כניסה של ממש לעיר, היא הבחירה המושלמת שתסייע לאורחים להגיע בקלות לאירוע, כשהם רעננים, עירניים ומוכנים לתת בראש במסיבה שלכם. 

ה- &HIGH ממוקם באזור תעשייה בדרום תל אביב, ומאפשר לאורחים שלכם גישה נוחה וכמובן חנייה השמורה לאורחי החתן והכלה. 

לחלום בגדול, אבל להיערך לכל מזג אוויר

במידה והחלטתם ללכת עד הסוף עם החלום שלכם ולהתחתן על גג מסיבתי ומרהיב, כדאי בכל מקרה להיערך גם למזג אוויר בלתי צפוי, ולשריין מקום שיכול להציע חלופה של חלל מקורה, במקרה של גשם או שרב כבד, שיכולים לתפוס אתכם כמעט בכל עונה בארץ. מזג אוויר ונוחות האורחים הם פקטור שאסור להקל בו ראש, שכן – אתם רוצים לספק להם את התנאים הנעימים והנוחים ביותר באירוע שלכם, אחרת כל מה שהם יזכרו מהחתונה שלכם, שהשקעתם בה כל כך הרבה משאבים, זה כמה חם או קר היה להם.

מתחם אירועים המציע גם חללים פתוחים וגם חללים סגורים שיכולים לעמוד לרשותכם בכל תרחיש של מזג אוויר לא נעים, הוא הבחירה הבטוחה.

כך או כך, כשאתם מתכננים חתונה, חשוב לקחת את כל הפרמטרים האלו בחשבון, ולהבטיח שלעולם לא ישכחו את האירוע שלכם.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES