על גגות תל אביב: גגות לאירועים בלתי נשכחים

מי לא רוצה חתונה מיוחדת? אם תשאלו מאה זוגות מאורסים איך הם מדמיינים את חתונת חלומותיהם, סביר להניח שרובם יגידו לכם "שתהיה חתונה מיוחדת". הציפיה הזאת לחגוג באופן יוצא דופן, כזה שיוציא מהאורחים קריאות "וואו" נרגשות ויעלה בפיהם זכרונות וסיפורים על חתונתכם במשך שנים – היא הבסיס עליו זוגות רבים מתכננים את חתונתם.

אך ציפיות לחוד ומציאות לחוד… האמת היא שלמרות הרצון הגדול ליצור חתונות מיוחדות ושונות, מרבית החתונות הישראליות נראות פחות או יותר אותו הדבר. 

זה מתחיל בקבלת פנים בגן חיצוני מלאכותי עם עמדות קטנות של אוכל ובר משקאות, ממשיך להתכנסות סביב החופה – שיר מרגש, זוג פוסע לאיטו ורב שמנסה להכניס קצת פלפל לטקס, ומשם עוברים במהירות למנות הראשונות באולם, ריקודים, מנות עיקריות, עוד קצת ריקודים ואיך אפשר בלי לסיים עם קינוחים וריקודים?

שלא תבינו לא נכון, אין ספק שמדובר בקונספט שפשוט עובד אחרת עשרות אלפי זוגות לא היו בוחרים בו מידי שנה ובכל זאת – אפשר אחרת ואפשר לעשות את זה בסטייל, בכיף ועם אווירה בלתי נשכחת. 

אז איך יוצרים אירועים מיוחדים ובלתי נשכחים? בעזרת הטיפים המעולים שאספנו עבורכם:

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן!

ללא ספק אחד הדברים המשמעותיים ביותר ליצירת אירוע מיוחד ובלתי נשכח הוא המיקום שלו. מיקום מיוחד משפיע על כל האווירה של האירוע והופך אותו למיוחד ומרהיב יותר.

מקומות מיוחדים יכולים להתבטא בנופים פתוחים ומרהיבים של טבע פראי, ים או אורבניות מחוספסת ומלאה באופי. על אף הנופים המשתנים והמגוונים שיש לנו בארץ, מרבית מקומות האירועים ממוקמים באזורי תעשיה בפריפריה או בפאתי ערים ללא נוף פתוח מה שגורם להם להיראות די דומים זה לזה.

תפאורה טבעית שמגיעה מהנוף יוצרת אווירה מיוחדת, דינמית ופתוחה. אנחנו אמנם משוחדים, אבל אחד הנופים היפים ביותר נמצא אצלנו כאן, בתל אביב. הגג של High& פתוח, מרווח ומאפשר קיום אירועים מיוחדים ובלתי נשכחים. הנוף הנשקף מהגג שלנו מלא באורבניות, אורות ותנועה של תל אביב. מלבד הנוף היפיפה, מדובר במיקום לא פחות ממושלם! מכיוון שHigh& ממקום בתל אביב האורחים שלכם יכולים ליהנות מנגישות גבוהה מצפון, דרום ומכל חלקי הארץ. 

עיצוב מסוגנן וייחודי

בין אם אתם חובבי סגנון כפרי, טבעי, אורבני, מודרני או אקלקטי – לבחירת מתחם אירועים מעוצב ישנה השפעה לא קטנה על האווירה במקום ועל החוויה של האורחים שלכם. 

בעוד שבמרבית מתחמי האירועים תמצאו חלל גדול המצויד לכל היותר במסכים גדולים, ישנם אולמות וגני אירועים שמאופיינים באלמנטים עיצוביים שתופסים את העין ויוצרים אווירה ייחודית במקום.

עיצוב ייחודי יכול להתבטא בריהוט מסוגנן המשולב בחלל, באלמנטים המשלבים חומרים שונים כמו עץ, זכוכית, בטון ומתכת, בקירות מעוטרים פוסטרים, תמונות או וילונות מרשימים, בצמחיה ירוקה ועשירה, בתאורה חמימה ורכה ועוד. 

כדי ליצור אינספור אירועים מיוחדים, יצרנו ב-High& מגוון חללים שונים ומעוצבים המיועדים לאכילה, לדרינק, לריקודים, לחופה, למינגלינג ולרגיעה. כל חלל מעוצב ומעניק תחושה אינטימית וחמימה. בנוסף לחללים האורבנים והמעוצבים, ניתן לבלות ולחגוג בגג המעוצב והיפיפיה שלנו. תאמינו לנו – זה סטייל!

חתונה הפוכה 

הכירו את הקונספט שמתחיל לתפוס תאוצה – חתונה הפוכה! זה בדיוק כמו חתונה רגילה רק הפוך.

בחתונה הפוכה מתחילים את האירוע עם ריקודים ואוכל ורק אז עוברים לטקס החופה. למה זה טוב?

כי זה שובר שגרה, מעורר את האורחים ומכניס בהם אדרנלין ושמחה מתחילת האירוע והופך את החתונה שלכם למסיבה סופר מהנה ובלתי נשכחת. בחתונה הפוכה האורחים שלכם יגיעו לטקס החופה כשהם שבעים, נינוחים ובאווירה טובה ומהנה. כך תהיו בטוחים שכולם מתכנסים סביבכם בשמחה ולא מתוך ציפיה להגיע כבר למנה הראשונה.

הקונספט של חתונה הפוכה עדיין לא נפוץ כל כך ולכן יכול בקלות להפוך את החתונה שלכם למיוחדת ויוצאת דופן. אולי אפילו לחתונה ההפוכה הראשונה שהאורחים שלכם יחוו. אנחנו ב-High& מומחים בהפקת חתונות הפוכות! כאן כל חתונה הפוכה הופכת ברגע למסיבה הכי טובה בעיר ותאמינו לנו שלא מדובר בעניין פשוט כשהעיר המדוברת היא תל אביב. 

חתונת קונספט

אוהבים סרטי דיסני? משוגעים על תחפושות? ומה עם קצת רטרו? חתונת קונספט מאפשרת לכם להגשים את החלומות שלכם ולהעניק לאורחים שלכם חתונה יוצאת דופן ובלתי נשכחת.

בחתונת קונספט אתם בוחרים את הנושא המועדף עליכם החל מחתונה אלגנטית בסגנון שחור-לבן, דרך חתונה מהאגדות או פיראטים ועד חתונה בסגנון מוזיקלי כמו ג'אז או רוקנרול. 

בחירת הקונספט משפיעה על כל מראה האולם או מתחם האירועים שלכם. העיצוב צריך להיות בסגנון שבחרתם עם שילוב אלמנטים מתאימים ועיצוב הזמנות בסגנון הנושא שבחרתם שיכניסו את האורחים שלכם לאווירה עוד לפני האירוע.

בחתונות קונספט גם האורחים שלכם יכולים לקחת חלק ולהשתתף בנושא הנבחר. תוכלו לבקש בהזמנה שיגיעו עם קוד לבוש מסוים שכולל למשל בגדים רק בצבעי שחור או לבן, בסגנון רטרו או בתחפושות התואמות את הקונספט של החתונה.  

יש לא מעט פרמטרים שהופכים חתונה רגילה לחתונה מיוחדת. אם אתם רוצים להפיק חתונה מיוחדת, התחילו בתכנון של דברים בלתי שגרתיים שתרצו לשלב בחתונה שלכם, החל מקוקטיילים מיוחדים, דרך אטרקציות מגניבות, ועד בחירה של מקום מיוחד ויוצא דופן.

אצלנו תוכלו ליהנות ממגוון חללים, עיצובים, אווירה ונוף מהפנט של כל תל אביב שיעניקו לכם ולאורחים שלכם אירוע מיוחד ובלתי נשכח. הגג שלנו עומד לרשותכם ומציע חגיגה של פעם בחיים, כזו שכוללת אוכל מעולה, אלכוהול איכותי, שירות מצוין ואת כל תל אביב פרוסה ומנצנצת מסביב. אם חתונה קטנה, שמחה ומיוחדת זה הכיוון שלכם, יש לנו הרגשה שאתם הולכים להתאהב בגדול.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES