לצאת מהקופסא: כל הסיבות להינשא בחתונה הפוכה

הקונספט של אירוע שנפתח בארוחה מלאה ומיד לאחריה מתחיל טקס החופה המרגש, הולך ותופס פופולריות, ולא בכדי. בין שמדובר באורחים שבעים ורגועים במהלך האירוע, ובין שמדובר בשתיית אלכוהול על קיבה מלאה – בחתונה הפוכה יש שלל יתרונות שהאורחים שלכם וגם אתם, יכולים להנות מהם

התארסתם, ישבתם עם ההורים משני הצדדים, סגרתם רשימת מוזמנים ומיהרתם גם לסגור אולם. עכשיו אפשר להתחיל בשלבים הקריטיים שארגון חתונה מצריך, במהלכם תצטרכו לקבל החלטות שונות, שתהיה להן בסופו של דבר השפעה רבה על האופן בו יראה האירוע שלכם, ובמיוחד על האופן שאתם והאורחים שלכם תחוו אותו.

בהנחה שהחלטות הרות גורל בנוגע לאירוע החתונה שלכם כבר מאחוריכם, לרבות בחירת הדי.ג'יי וחברת הקייטרינג שתבשל ותגיש את האוכל באירוע שלכם, כעת יש לרדת לפרטים שלכאורה נראים זניחים, אך הם עשויים להוות גורם מכריע בהצלחת החתונה. 

בשנים האחרונות, החתונות הגנריות שהכרנו מפעם, הולכות ונעלמות, ואת מקומן תופסים אירועים מיוחדים, בלתי נשכחים, מפתיעים, שונים ויוצאי דופן. כמעט כל זוג חושב איך לחדש לאורחים שלו ולהפיק חתונה שתיזכר לשנים ותחרוג מגדר הרגיל. זו יכולה להיות חתונת קונספט, כמו למשל חתונת תחפושות, חתונה טרופית בסגנון הוואי, ועוד ועוד המצאות ושגעונות. למען האמת, לא תמיד מומלץ "לבגוד" בטוב ובמוכר, ולפעמים גם חתונה "רגילה" יכולה להיות מרגשת ומיוחדת, אם מדייקים בבחירות שעושים, ובמיוחד משקיעים באוכל, במוזיקה ובדיוק של רשימת האורחים.

עם זאת, בשנים האחרונות הקונספט של חתונה הפוכה הולך והופך לפופולרי ויותר ויותר זוגות בוחרים להינשא באירוע בקונספט כזה.

למעשה, לא מדובר במהלך כה מרחיק לכת כמו שהוא נשמע, אלא בסך הכל בהחלפה קלה של סדר לוחות הזמנים באירוע, ובמיוחד בין טקס החופה לארוחה. ברוב החתונות ההפוכות, האורחים יגיעו לאירוע, ומיד תוגש להם הארוחה המרכזית. לאחר הסעודה, יעברו כל אלו שלא ניצלו את ההזדמנות לברוח הביתה (האנשים שאתם באמת חשובים להם) לטקס החופה המרגש, כשהם שבעים ורגועים, ויש להם המון סבלנות ואורך רוח להתרגש איתכם ברגע החשוב והבלתי נשכח הזה. 

היתרונות בחתונה הפוכה

ישנן סיבות רבות מדוע זוגות בוחרים בחתונה הפוכה, בעיקרן היתרונות הטמונים בקונספט הזה:

האורחים שבאמת חשוב לכם שיהיו בטקס נמצאים

מבחינת התזמון של טקס החופה, לחתונה הפוכה יש שני צדדים שמועילים לו – קודם כל, ייתכן שישנם אורחים שכאמור "יברחו" מיד לאחר האוכל ולא ישארו לטקס המרגש. זה עלול להישמע כחסרון, אך למעשה מדובר בסינון חיובי שמשאיר איתכם את המוזמנים שבאמת אכפת להם מכם ומהחתונה, הטקס הזה באמת מרגש אותם ובקיצור – זה מדייק את מי שנמצא איתכם שם. שנית, בחתונה "רגילה", לא פעם אורחים שדווקא מאוד חשוב להם להיות נוכחים בטקס, דווקא לא מספיקים להגיע בזמן (פקקים של יום חמישי וכו'), ומתבאסים נורא על כך. בחתונה הפוכה, טווח הזמן שיש להם כדי להגיע לטקס מתארך, ובכך עולים הסיכויים שכולם יספיקו. 

מרווח בין הארוחה לריקודים

בדרך כלל בחתונות, אנחנו אוכלים ארוחה כבדה למדי, שלרוב מכילה בשר ופחמימות, ואחריה אנחנו, איך לומר, קצת כבדים בשביל לרקוד, או לחילופין, עושים מאמץ לתת מעצמנו על רחבת הריקודים, אבל אבוי – האוכל מטפס לנו לגרון ואיתו בחילה לא נעימה. בחתונה הפוכה, בדרך כלל לאחר הארוחה מקיימים את טקס החופה, ולעתים קרובות לאחריו גם יש תוכנית אומנותית המכילה ברכות ואולי סרט וידאו קצר, ורק אז ניגשים לכבוש את רחבת הריקודים. באופן זה נוצר מרווח מספק כדי לעכל היטב את הארוחה הכבדה עד הרגע שנתחיל לפזז.

אלכוהול על בטן מלאה

מכירים את זה שאתם מגיעים לחתונה ומיד ניגשים לבר לתפוס איזה משקה שיעזור לכם לצלוח את המינגלינג המביך של קבלת הפנים, מהר לפני החופה, ובקושי מספיקים לחטוף איזה מתאבן מאחד המלצרים? מה שקורה במצב כזה, הוא שאתם שותים על קיבה ריקה, מה שעלול לגרום לכם להשתכר מהר מדי, להרגיש לא טוב, ובמקרים קיצוניים אפילו לחתוך מהחתונה בטרם עת. בחתונה הפוכה זה לא יקרה. קודם כל תשבו לאכול, בלי לחץ, בלי לרוץ לבר ולהידחף, בלי השוטטות המביכה בין כל מיני אנשים שלא ראיתם יותר מדי זמן בכדי שתדברו איתם פיכחים ובלי תופעות הלוואי ששתייה על קיבה ריקה כרוכה בהן. 

לוותר על המתאבנים ולהוזיל עלויות

אחד היתרונות המובהקים בהפקת חתונה הפוכה, טמונים בכך שבאירוע בקונספט כזה, ניתן לוותר על מנות הפתיחה, שבדרך כלל מוגשות לאורחים באמצעות מלצרים שמסתובבים ביניהם עם מגשים ועליהם כל מיני סוגי מאפים או טאפאסים. כל מי שאלו הוגשו בחתונתו, יודע שהחלק הזה לכשעצמו מוסיף עוד עשרות אלפי שקלים לעלויות הסופיות של האירוע. סכומים כאלה יכולים לשמש אתכם בעתיד להמון מטרות שוות יותר, החל מירח דבש בתאילנד ועד לתשלום על לימודים באוניברסיטה – לא חבל? בחתונה הפוכה תוכלו לוותר על החלק הזה, וסמכו עלינו – אף אחד לא יתבאס עליכם, במיוחד כשהוא  יהיה שבע לחלוטין לאחר שאכל ארוחה טובה ומפנקת. כמו כן, במידה והתקציב שלכם עבור האירוע פחות מוגבל, תוכלו להמיר את הסכום הזה לעוד פינוקים לאורחים בחתונה, כמו קינוחים שווים ואפילו מתנות יוצאות דופן שהם יקחו איתם הביתה.

לאילו סוג אירועים מתאימה במיוחד חתונה הפוכה?

הקונספט של לפתוח את האירוע עם ארוחה טובה ומלאה, מתאים במיוחד במקרים בהם מקיימים את החתונה במיקום המצריך נסיעה ארוכה, מה שמביא אליכם את האורחים רעבים, וגם מתאים מאוד לחתונות צהריים. עם זאת, עם שלל היתרונות שהקונספט של חתונה הפוכה מציע, הוא יתאים כמעט לכל סוג של אירוע. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES