ככה כן בונים חופה: תמונות ורעיונות לעיצוב חופה שאספנו מחתונות שהתקיימו בהייאנד

עיצוב חופה הוא חשוב בגלל שכל הסיפור הזה של חתונה מתכנס בסוף לרגע אחד מהותי מיוחד שהוא כמובן טקס החופה, ואם כבר רגע מיוחד אזחשוב שיהיה מהודק וברמה גבוהה. רגע לפני שאתם מקריאים את הברכות בטקס, הנה תמונות ורעיונות לעיצוב חופה מחתונות שהתקיימו אצלנו

החופה של דנה ופאבלו

הידעתם? יש מנהגים כמו שבירת כוס וטקס הכניסה לחופה שהם בגדר רשות, ויש מרכיבים חיוניים לחתונה כמו הטבעת, חתימה על הכתובה והברכות, שהם בגדר חובה על מנת שהנישואין יקבלו תוקף מהיהדות.

אלה ואלון חופה בהייאנד

בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות בוחרים בטקסים אלטרנטיביים, עם אלמנטים אינדיבידואלים יותר, שמסמלים את האופי, האמת והאישיות שלהם ועדיין שומרים על רוח התרבות היהודית.

החופה של מאיה וסער

טקס החופה בהייאנד (&HIGH) מיוחד כיוון שהוא מתקיים על הגג של המתחם שכל כולו הוא פנורמה של העיר תל אביב בלילה: מרגשת, מוארת, אורבנית, ומסקרנת.

עיצוב חופה בהייאנד

אבל את טקס החופה אפשר לערוך לא רק על הגג, אלא בתוך המתחם עצמו. יש לא מעט זוגות שבחרו לערוך את הטקס באולם האירועים עצמו, כשהם מוקפים בכל האורחים והאנשים שאוהבים אותם. מסביב לעיצוב החופה פזורים מנורות תקרה ייחודיות של המקום שיוצרות אווירה אינטימית וקוסמית.

החופה של לי ויהונתן

אם תשאלו כל מעצב אירועים ותבקשו ממנו רעיונות לעיצוב חופה, הוא יספר לכם שלכל זוג יש את העיצוב חופה המתאים עבורו, והרעיונות לעיצוב חופה יכולים להיות מפרחים שזורים מסביב למוטות החופה ועד בדים ייחודיים.

החופה של יעל וכפיר

בין אם תבחרו בחופה פשוטה עם מוטות עץ, יריעת בד לבנה או כזאת מצוירת חשוב שכל הקונספט לעיצוב החופה יהיה מחובר לטקס ולהוויה שלכם, כזוג וכאינדיבידואלים. לאמונה, לתרבות ולערכים שלכם.

חופה של טלי וג׳סטין

טקס חופה אלטרנטיבי מאפשר גם עיצוב חופה אלטרנטיבי. מה למשל? בד מצויר שעבר בדורות, בד מעוצב עם אלמנטים שאתם תפרתם ובחרתם ועוד

החופה של ענבל ואוריין

עיצוב החופה יכול לשלב גם סידורי פרחים, אלמנטים של פרחים סביב כיסאות של האורחים בחופה

החופה של לירון וגיל

למה כדאי להתחתן בהייאנד? קודם כל בגלל האותנטיות, ואותנטיות כידוע אפשר לנסות לזייף, אבל לא בטוח שתצליחו. העיצוב של החלל הוא אישי ונותן הרגשה כאילו טקס החופה מתקיים אצלכם בסלון.

החופה של ענבר וניר בהייאנד

גם אם בפועל הוא כל גג אורבני גבוה במרכז תל אביב. באותנטיות שלנו יש חוסר רשמיות, שחרור וייחודיות

החופה של עמית ורונן.

אגב אותנטיות, אולם האירועים שלנו הוא בעצם מבנה תעשייתי לשעבר, ואת אותה מהות החלטנו לשמר גם בעיצוב, ולפאר את האורבניות הזאת לכדאי אולם אירועים מיוחד במרכז תל אביב.

החופה של ניצן ופרד

קרדיט צילום: פוטוגנים , ליאור רוטשיין,  נתנאל טוביאס, עדשה רחבה, שי פרנקו , הדר בשארי, Eight Bells, רן ברגמן, נתי חדד, ינאי רובחה,

 

החופה של מיי ואיתי

 

החופה של תמר ועדי

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES