ארגון חתונה: 7 דברים שחשוב לדעת לפני שמתחילים בארגון החתונה

בין אם החלטתם להתחתן לפני שנה או לפני שלושה חודשים, הנה הטיפים שלנו לארגון החתונה וכל מה שצריך לדעת בדרך להפקת חייכם.

1.    ארגון חתונה – חסכון בעלויות

כסף הוא הפרמטר המרכזי והחשוב בארגון החתונה כי הוא למעשה קובע את כל התהליך ומשפיע על הבחירה של אולם האירועים, הספקים, מספר המוזמנים ועוד. לכן חשוב לנסות לעבוד עם תקציב מסודר, להכין רשימה מסודרת של צרכים (מהחשוב ביותר ועד הפחות) ולהכניס את כל ההוצאות לתוך מסמך אקסל מסודר. פרמטרים כמו מספר מוזמנים, תאריך חתונה, אולם אירועים, קייטרינג וכו' – כולם משפיעים על תקציב החתונה וחשוב לקחת את כל זה בחשבון. אגב, אם תחליטו להתחתן ולארגן את החתונה סמוך למועד האירוע תוכלו לקבל הנחה ולהוזיל מעט את המחיר.

מאחורי כל זוג שמתחתן יש משפחה שלמה עם צרכנים ובקשות

2.    סגירת אולם אירועים ותאריך

הדבר הראשון והכי חשוב בארגון חתונה הוא בחירת אולם האירועים וסגירת תאריך. (איך לבחור מקום לחתונה?)אם יש לכם זמן עד החתונה, סביר שיהיה לכם גם זמן לבקר במספר אולמות אירועים ולהשקיע בחיפוש המקום המושלם. אם החלטתם  לסגור אירוע ברגע האחרון, קחו בחשבון שזה יכול להיות משתלם יותר מבחינת מחיר, בעיקר אם החלטתם להיות ספונטניים בחורף. כמובן לא לשכוח שעל שירות טוב ואיכותי עדיין תצטרכו לשלם בהתאם. כך או כך, לפני שתקפצו לראות את המקום, נסו לקרוא המלצות עליו ברשת, להיכנס לעמוד הפייסבוק והאתר ולנסות לבדוק שהוא אכן מתאים לכם ולצרכים שלכם.

חתונה ברגע האחרון יכולה להוריד עלויות של ספקים

3.    רשימת משימות בדרך לארגון ותכנון החתונה

אחרי שהחלטתם על תאריך ומקום לחתונה – מומלץ להכין רשימת "טו דו ליטס" של כל המשימות שרלוונטיות לארגון ותכנון החתונה. הפרמטרים המרכזיים ברשימה: לסגור רב או מנחה לטקס החופה, להרכיב רשימת מוזמנים לאירוע, לעצב הזמנות ולשלוח אותן, להיפגש עם הספקים לחתונה (צלם/ת, דיג'יי, מאפר/ת, צלם/ת וידאו, מעצב/ת אירוע ועוד), להחליט אם רוצים מפיק/ה מטעמכם או מטעם המקום (להייאנד יש צוות מנהלים מקצועי שיפיק עבורכם את האירוע וינהל אותו מהתחלה ועד הסוף), לבנות תפריט קייטרינג ולסגור תאריך טעימות, לבדוק סידורי פרחים, לבחור בגדים (שמלת כלה, חליפה וכו'), לחשוב על מתנות לאורחים, מגנטים ועוד.

עיצוב, הדפסה וסגירת הזמנות לחתונה

4.    ארגון חתונה דרך קבוצת דינמו – חבילת ספקים משתלמת

היתרון שיש להייאנד (high&) הוא שמנהלי המכירות שלנו הם גם סוג של מפיקי חתונות לכל דבר שישמחו להתאים את חבילת הספקים הכי טובים שיש, שמתאימה לכם וכמובן במחירים מעולים. הייאנד הוא חלק מקבוצת דינמו מה שמעניק לו כוח מיקוח ויתרון משמעותי בעולם החתונות ויכול לעזור לכם בארגון החתונה ובבחירת הספקים.

חתונה בהייאנד

5.    לנסות להפוך את תהליך הארגון חתונה לנעים וכייפי

ארגון חתונה לא משאיר לכם הרבה ברירות אלא לסגור את כל מה שצריך עם כולם. זה אומר שכל המשימות ו"הטו דו ליטס"  שהכנתם יצטרכו להיכנס ללו"ז איך? אפשר לקבוע עם כל הספקים החשובים פגישות ברצף, אפשר להיות ממוקדים בבחירת אולם האירועים ולעשות תחקיר בטרם תגיעו לבקר (לבדוק שאכן המקום הולם את הדרישות, התקציב וכו')

6.    ומה עם שמלת כלה?

בסופו של דבר חשוב להקדיש את הזמן למה שחשוב באמת – מה תלבשו בערב החתונה? האופציות שקיימות למציאת שמלת כלה הן מגוונות: מימי מכירות מרוכזים לשמלות כלה של מעצבים ועד תפירה של שמלת כלה דרך תופרת רגילה או תופרת ייעודית לשמלות כלה. כמובן קיימת האופציה של הזמנה שמלת כלה אונליין.

הייאנד היא חלק מקבוצת דינמו המפורסמת

7.     לשמור על רוח חיובית ושיתופית

לארגן חתונה זה כאב ראש לא קטן, ולאו דווקא בגללכם. מאחורי כל זוג שמתחתן עומדים המשפחות, הבחירה של המיקום (למשל, קרוב לחברים בתל אביב או למשפחה בצפון), החלטות על הוצאות כספיות (מגנטים או מתנות לאורחים) וכמובן לא מעט השקעה של זמן שצריך להקדיש להפקת האירוע. חשוב שתזכרו את עצמכם בתהליך, נסו להימנע מראש ממריבות מיותרות ולנסות לעשות את הכל בכיף וביחד.

קרדיט צילום: ליאור רוטשטיין, עדשה רחבה, שי פרנקו

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES