הייאנד – מתחם אירועים בלב תל אביב

הייאנד הנו מתחם אורבני מרשים ביותר שממוקם בלב תל אביב, המתחם מעוצב בהתאם לאווירה שוקקת החיים של העיר ומציע נוף ת"א ממגנט. מתאים ל250 איש – אידאלי לחתונות, ימי הולדת, כנסים ועוד.

למה הייאנד הוא מקום מושלם לאירועים וימי הולדת? 

איזה כיף שיום הולדת מגיע פעם בשנה, אך מדי כמה שנים מגיע יום הולדת מיוחד שמבקשים לחגוג באופן שלא יישכח ושירים לחוגגים שטרחו להגיע, ועל כן אם גם אתם קיבלתם החלטה לחגוג יום הולדת במסיבה גדולה, צבעונית, שיקית ועל רמה, אתם צרכים להכיר את מתחם האירועים הייאנד שיושב בעיר שאינה יודעת הפסקה – בעיר שבה תמיד מוצאים סיבה למסיבה.

 

מגוון מתחמי ישיבה

מתחם הייאנד ממוקם ברחוב התעשייה בקומה העליונה, משמע הוא יודע להציע נוף אורבני, כזה שמאפיין את העיר הלבנה – נוף שמאפשר לחוש במרכז העולם ולקחת הפסקה מהמרוץ של היום יום, כאשר תמיד ניתן לבחור בחלל הפנימי שמוקף בחצר ירוקה ולהיזרק בו עם קוקטייל מרענן, להתמקם בגג הפתוח שמציע 360 מעלות של אווירה מרימה, או כמובן להישאר במבנה עצמו שמעוצב בהתאם לסגנון העדכני – סגנון בוטיק, אורבני בועט, כך שאווירה צעירה, משוחררת, מוקפדת ומתוחכמת מעגנת הכול ביחד, כך שרק נותר למצוא פינה עם חברים שמזמן לא ראיתם, או לחלופין להתמסר למוזיקה שמלווה בסאונד מצוין.

יום הולדת בקיץ או בחורף?

יש לכם יום הולדת בחורף? באביב? או בשיא הקיץ? ובכן מתחם הייאנד מעניק מענה מושלם. כשחם ולח או כשגשום וקר הוא מציע מבנה מקורה וממוזג, וכשהאוויר נעים ורוח שנישאת מהים מלטפת את הפנים הוא מציע את הגג הפתוח/ המרפסת עם הנוף – כך שלכם רק נותר לבחור מה יותר נכון עבור יום ההולדת הפרטי שלכם.

בוחרים תאריך

מתלבטים באיזה יום להזמין את כל החברים? ובכן אם גם אתם מגיעים למסקנה שמסיבה בסופ"ש הכי מהנה, תשמחו לדעת שהמתחם פתוח לאורך כל השבוע, כולל אירועים בשבת ואירועי שישי בצהריים. מכאן שאין צורך להתפשר – הייאנד זמין עבורכם בכל יום בשבוע, אם כי רצוי לשריין מקום כמה שיותר מוקדם.

מרימים לאורחים

אין זה סוד שמסיבת יום הולדת כוללת מוזמנים – חברים ואנשים שתמיד שמחים לראות אתכם, אך באותה נשימה גם אין זה סוד שחברים רבים לא תמיד ששים לצאת מהבית, ועל כן אם הם כבר מתלבשים, מתבשמים, נכנסים לאווירה ומגיעים, חשוב להעניק להם סיבה טובה לחייך כבר מהשנייה הראשונה, ופה מתחם הייאנד עומד היטב במשימה, כאשר בין היתר אוכל מדהים מחבק את סך האווירה.

יצירה של אוכל

אחת מהסיבות לגאווה של הייאנד ללא ספק מתמקדת במטבח הבית שאותו מוביל עם הרבה אהבה השף ערן זינו, השף שתמיד מגוון, יוצר מתוך אהבה, מקפיד על חומרי נראות ואיכות, מפתיע עם תוספות מגניבות, מלהטט עם חומרי גלם ותמיד קולע למטרה – מוציא את האורחים שלכם עם טעם של עוד.

חשבנו על הכול מראש

מתכוונים להעביר מצגת משעשעת במהלך המסיבה? כאנשים שיוצאים להרבה מסיבות חשוב לכם סאונד איכותי? כתל אביביים אתם יודעים להעריך מקום חנייה פנוי? יש לכם חברים קרניבורים ומצד שני חברים טבעונים? ובכן מתחם הייאנד חשב על הכול ועל כולם: מציע מענה מלא, מוקפד וברמה מאוד גבוהה. מכאן שטוב לדעת שהאורחים יימצאו חנייה חופשית בצמוד למתחם, מקרן ומסך איכותיים מותאמים לגודל ולדרישות המשתנות, מורגשת חשיבה מקדימה על אקוסטיקה איכותית, התפריט אינו רק בשרי וחלבי, אלא בין היתר יודע להיות טבעוני, ואפילו מחכה לכם מערכת iPlan. מה עוד? ישנו גנרטור כיבוי, כשרות מטעם הרבנות, מעלית, אבטחה לכל אורך האירוע, גישה לכיסא גלגלים ומנהלי אירוע שילוו אתכם עם הרבה סבלנות.

מיקום אידאלי

מעבר לעובדה שמתחם הייאנד מציע נוף אורבני לצד גינה מרגיעה, מרוהטת ומזמינה, גם קיים פרמטר נוסף שמשחק תפקיד חשוב, פרמטר שהופך את הייאנד ליעד אידיאלי עבור מסיבת יום הולדת, והוא העובדה הפשוטה שמדובר בלב תל אביב ובעיצוב משלים מרים. מכאן שאם מתכוונים להתחשב בחברים ובבני המשפחה, אם מרחק נגיש הוא חלק מהתנאים ואם שואפים שהאורחים ישמעו על היעד וישר יתלהבו, הרי שמצאתם את שביקשתם.

על גג העולם

אין זה משנה אם אתם בני 50,40,30, 20 או בתחילת החיים – עומדים לחגוג בר/ת מצווה, וזאת כי יש משהו במיקום הסופר אורבני של הייאנד שמתאים לכל גיל – יש משהו אל זמני בקומת גג שמשקיפה אל עבר גגות תל אביביים, יש משהו עוצמתי בחוויה להשקיף מלמעלה – יש משהו נכון בלחגוג יום הולדת ולהיות במרכז, תחשבו על זה!

מומחים ביצירת אווירה

יום הולדת הנו יום מיוחד שבו מבקשים לחגוג, לשמוח, להשתחרר, להביט קדימה עם חיוך גדול ובעיקר לשמוח לצד אנשים שאוהבים, ועל כן נמצא שני פרמטרים עיקריים שמסייעים להשיג את המטרה: אלכוהול ועיצוב כמובן, ופה המקום לציין שהאלכוהול מבית הייאנד משובח, מעודכן, יצירתי ומוקפד – כולל את מיטב חומרי הגלם, מתובלים בשואו שמוסיף את הטוויסט הנחוץ. מה מבחינת אווירה? מספיק מבט אחד על התמונות של המיקום בשביל להבין שאכן נעשתה עבודת עיצוב פנים מתוחכמת ובו זמנית מעודכנת. השילוב של הבטון החשוף עם צמחייה, רצפת עץ, פרופילים של אלומיניום, חלונות ענק ותאורה שממוקמת נכון לצד גופי תאורה נקיים ומרשימים, ביחד מייצרים בועה מגניבה שמושכת פנימה לחגיגה מדהימה.

תמיד נכון!

מכאן שבין אם מדובר ביום הולדת שלכם או ביום הולדת שאתם מבקשים לארגן כהפתעה, הרי שטוב לדעת שלפחות לגבי המיקום אתם סגורים. עתה רק נותר לבחור את מי מזמינים ואיזה יום מעדיפים – יאללה מסיבה!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES