מקום ליום הולדת

פעם, יום הולדת היה אירוע פשוט יחסית לארגון. כל מה שהיה צריך זה למצוא מקום, לדאוג לקצת כיבוד או מקסימום אוכל פשוט, אולי איזה קוסם שיעביר את הזמן ומכשיר שמתחבר לרמקולים בשביל המוזיקה וזהו, אפשר לעשות יום הולדת עם החברים או בני המשפחה בכיף.

אבל היום יום הולדת הוא אירוע של ממש. היום כבר אי אפשר לחפף באירוע כזה והוא יהיה לא פעם הפקה רצינית שלא מביישת אף אירוע גדול יותר. יום הולדת הוא תאריך משמעותי, השמחה שעברה לה עוד שנה והכל בסדר, ואם אנחנו חתני האירוע או שאנחנו מארגנים את האירוע עבור מישהו אחר, אנחנו צריכים קודם כל למצוא מקום מתאים.

מה זה אומר מקום מתאים? מקום שיוכל להכיל את כמות המוזמנים שאנחנו רוצים שתהיה ביום ההולדת, מקום שמתאים לקונספט שאנחנו רוצים שיהיה, מקום שמאפשר אטרקציות שונות שנרצה להוסיף וכמובן מעל לכל, מקום שמתאים לתקציב שלנו. אז הנה כמה טיפים על מקום ליום הולדת כמו גם על ארגון יום הולדת שכדאי לכם להכיר.

מקום שפתוח לשיגעונות שלכם

אחד הדברים שאתם צריכים לברר הוא האם המקום בו אתם מתכוונים לעשות בו את יום ההולדת הוא מקום גמיש מספיק, כזה שיאפשר לכם לזרום עם מה שאתם רוצים. מה זה מה שאתם רוצים? אם אתם רוצים להביא איזו שהיא אטרקציה רועשת או אם אתם רוצים לסדר את המקום בצורה ייחודית. כמובן שזה צריך להיות בגבול הטעם הטוב ובהתאם לחוק, אבל חשוב שיהיה לכם שיתוף פעולה. איך יודעים את זה? עם המלצה ממישהו שכבר עשה יום הולדת במקום ספציפי והוא יוכל לספר לכם עד כמה בעלי המקום גמישים.

מקום נוח להגעה ולחנייה

כבר נכתב לא מעט על בעיות החנייה בתל אביב ובערי המרכז, אבל אף פעם אי אפשר להפריז בחשיבות של לקחת את זה בחשבון. מסיבה אמורה להיות מהנה, מי שמגיע אליה אמור לצאת שמח יותר מאשר הוא נכנס אליה וזה אומר קודם כל נחיתה רכה. מה זה אומר נחיתה רכה? זה אומר שאפשר להגיע למקום בו מתקיימת מסיבת יום ההולדת בלי עצבים. בלי לעמוד עד אין סוף בפקקים ובלי להסתובב ולחפש חנייה.

בבואכם למצוא מקום ליום הולדת, אתם חייבים לקחת את זה בחשבון. אתם חייבים לבחור מקום שההגעה אליו לא כרוכה בפקקים מוגזמים ושיש לידו חנייה או מקסימום דקות ספורות ממנו יש חניון עם הסדר או כל אופציה אחרת לחנייה. מוזמנים שמחים ורגועים בתחילת האירוע זו התחלה שלו ברגל ימין.

יום הולדת בעל חשיבות מיוחדת

כל יום הולדת הוא יום משמח, יום בו אנו או מי שקרוב אלינו חוגג עוד שנה, אבל יש ימי הולדת בעלי חשיבות גדולה יותר מיום הולדת רגיל. יש ימי הולדת עגולים וימי הולדת שמציינים גיל מיוחד כמו 80 לסבתא, והם נחגגים בדרך כלל עם המשפחה המורחבת, עם האנשים הקרובים ועם מעגל החברים.

חגיגת יום הולדת כזו היא בדרך כלל חגיגת יום הולדת בה יש מעבר למוזיקה, ריקודים ואוכל טוב. יש בדרך כלל "תוכנית" מה שאומר נשיאת דברים לכבוד יום ההולדת על ידי כמה נציגים, מצגת על חייהם ופועלם של חתן או כלת יום ההולדת, יש סרטון או משחק חברתי כלשהוא, ובשביל אלו צריך בדרך כלל תמיכה. זה אומר מקרן וזה אומר מערכת הגברה ורמקול, ועוד כל מיני פסיליטיז שיכולים לסייע. כמובן שאתם יכולים לארגן את כל אלו לבד אבל אם האולם בו אתם מתכוונים לעשות את יום ההולדת מספק לכם את הכול, אז למה לא בעצם?

אם אתם חוגגים יום הולדת בעל חשיבות מיוחדת ויש לכם תוכניות מיוחדות לאירוע, אתם חייבים לוודא שבעלי האולם איתכם, שהם יאפשרו לכם ושהם לא יעמדו ביניכם לבין התוכניות שלכם.

עד מתי יכולה להיות מוזיקה?

מסיבת יום הולדת בעיקר אם היא עם חבר'ה צעירים, אמורה להיות מסיבה רועשת. אבל באזורי מגורים גם לרעש יש גבול, ואתם לא יכולים להמשיך עם המוזיקה עד מתי שתרצו כי יש חוקי עזר עירוניים שאמורים לסייע לתושבי האזור לחיות בשקט. אתם חייבים לבדוק שהאולם בו אתם רוצים לעשות את המסיבה נמצא במקום בו המסיבה לא חייבת להיות תחומה לשעה מסוימת. כמובן שאתם צריכים גם לסגור עם בעלי המקום עד איזו שעה אתם משלמים.

בחרו זמן שמתאים לכולם

טוב, אי אפשר באמת לבחור זמן שיתאים לכולם ושכל המוזמנים יוכלו להגיע באותו היום ובאותה השעה שנקבעה, אלא אם כן מדובר על קבוצה קטנה של משפחה. אבל בכל זאת, כדאי מאוד לחשוב על זמן שבו כמה שיותר אנשים יגיעו, וזה אומר בדרך כלל בסוף השבוע. ביום חמישי בערב לאנשים כבר נעלמות חלק ניכר מהדאגות. הם לא אמורים לעבוד עד יום ראשון ומבחינתם זה הזמן האידיאלי. איפה הבעיה? הבעיה היא שיום חמישי יהיה יקר יותר מאשר השכרת האולם באמצע השבוע. צריך לקחת את זה בחשבון ולקבל את ההחלטה המתאימה.

לא חייבים בתאריך הספציפי

עוד טיפ למי שמארגן יום הולדת הוא לא להיצמד דווקא לתאריך יום ההולדת. למה? כי כמה שיותר גמישות בתאריך ככה יהיה נוח ליותר אנשים וככה גם יהיה זול יותר כי תוכלו לבחור את היום עם המחיר הנמוך ביותר.

אם מי שחוגג את יום ההולדת הוא בן אדם בוגר, אין סיבה שלא לקבוע את המסיבה מתי שנוח כלכלית ומתי שנוח לכולם או לרובם ולא להיצמד לתאריך

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES