גג למסיבות במרכז: המקום החם של המסיבות

כאן בישראל אוהבים לחגוג כמו שצריך! מכל סיבה מפיקים מסיבה וכמעט כל אירוע, גם רציני ומעונב, עשוי להפוך בשלב מסוים למסיבה משוחררת ומלאה בפאן. ואם כבר מדברים על פאן – איך מוצאים את המקום המושלם למסיבות?

אולמות אירועים מאפשרים קיום אירועים גדולים מידי, הפקות בטבע מצריכות היערכות גדולה מידי ובכל מקרה הטבע לא מתאים במיוחד למרבית סוגי המסיבות והאירועים. שלל לופטים שפזורים ברחבי הארץ מיועדים למספר מועט של משתתפים ולא מצליחים ליצור את האווירה הרצויה ויוצא שמציאת מקום ראוי ושמח למסיבה, הופך למשימה לא פשוטה בכלל. 

רגע לפני שנכנסים לפאניקה, באנו לעזרתכם כל היתרונות של הלוקיישן המושלם למסיבות. ספוילר: הוא יעניק לכם ולאורחים שלכם נוף מושלם ואווירה מחשמלת.

הכירו את הגג של High& – ה-מקום הכי לוהט למסיבות ואירועים מכל הסוגים! מה הופך אותו לכזה?

מיקום מנצח ומרכזי

כשניגשים לתכנון מסיבה, לבחירת הלוקיישן המתאים ישנה משמעות גדולה על כמות האורחים שיגיעו ועל החוויה שלהם. לא במקרה מרבית המסיבות, ההשקות, האירועים והחגיגות מתקיימים במרכז הארץ, ואם נהיה ספציפיים יותר – בתל אביב. 

תל אביב ממוקמת במרכז הארץ, על רצועת חוף יפיפיה ומוקפת בכבישים מהירים ומרכזיים כמו כביש 2, כביש 5 ואיילון. בנוסף דרכי ההגעה והגישה לתל אביב רבות וכוללות מספר תחנות רכבת, אוטובוסים, מוניות שירות, ואפילו רכבים להשכרה שעתית, קורקינטים ואופניים שמעניקים התניידות קלה ומהירה לתושבי העיר ולבאים מהערים הסמוכות. 

הנגישות הגבוהה מאפשרת לאורחים רבים מכל חלקי הארץ להגיע בקלות ובמהירות יחסית למסיבה שלכם. בחירת מיקום מרכזי תגדיל את הסיכויים שמרבית המוזמנים שלכם יגיעו ויחגגו בגדול. 

זו אחת הסיבות העיקריות שגרמה לנו להקים את מתחם האירועים High& בתל אביב, בירת המסיבות והבילויים הישראלית. זאת העיר בה הכל קורה, התנועה ערה ווזרמת לאורך כל היממה, המסעדות, המלונות והאטרקציות פורחות סביב השעון ולכאן אנשים מגיעים כדי לחגוג. 

נוף אורבני יפייפה

לנוף יש השפעה ישירה על האווירה וההנאה של האורחים במסיבה. מסיבות שמתקיימות בחוץ, עם נוף פנורמי יפייפה, מושכות אליהן יותר משתתפים וזוכות להצלחה גדולה יותר. אך בעוד שנוף טבעי וירוק מתאים בעיקר למסיבות טבע או מסיבות קוקטייל רגועות, נוף אורבני יוצר אווירה מדהימה ומתאים לכל סוגי האירעים והמסיבות. התנועה והאורות של העיר יוצרים תפאורה חיה ומרהיבה שעובדת נפלא ביום ובעיקר בלילה.

ואם כבר נוף אורבני, אין על האורבניות של תל אביב – השילוב בין ישן לחדש, בין מגדלים חדשים ומבריקים לבניינים מחוספסים ומגוונים, בין סמטאות לכבישים מרכזיים וסואנים.

בתל אביב האורבניות ניכרת בתפארתה ולמרות הצפיפות , היא מעניקה תחושה של העולם הגדול כיאה לעיר מרכזית, מודרנית ושוקקת חיים. 

דרך הטובה ביותר לחוות את הנוף האורבני המשגע הזה הוא על גג גבוה שמשקיף על העיר מלמעלה. זה בדיוק מה שאנחנו מציעים לחוגגים אצלנו – נוף מרהיב ופתוח שמשקיף על כל העיר ומהווה תפאורה מושלמת לכל מסיבה ולכל אירוע.

אוויר ואווירה 

אחרי שהבנו שאין כמו מסיבה במיקום מרכזי עם נוף יפיפה, הגיע הזמן להבין איך עושים את זה באופן הטוב ביותר שיוצר אווירה מעולה ומעניק לאורחים שלכם אוויר נעים למרות האקלים הישראלי רווי הלחות והחום.

נופים יפהפיים הרי לא חסרים במדינה ומרכז הארץ טומן בחובו אינספור מתחמי אירועים. אבל איך משלבים גם נוף פתוח, גם מקום מרכזי וגם תנאי אקלים נוחים ונעימים? היינו אומרים שמדובר במשימה בלתי אפשרית אילולא היינו מוצאים את הפתרון המושלם.

גג תל אביבי יוצר את השילוש הקדוש של נוף פנורמי, מיקום מנצח ומזג אוויר מעולה!

בזכות הקרבה לים תוכלו ליהנות מבריזה נעימה ממערב. בזכות הגובה, תהנו מתנועת אוויר נעימה ומפחות חום ולחות, בזכות המיקום המרכזי, תוכלו להעניק לאורחים שלכם דרכי גישה נוחות ונגישות ובזכות תל אביב תוכלו ליצור אווירה מדהימה עטופה בנוף אורבני מרהיב ויפייפה. 

מה עוד תורם לאווירה ולאטרקטיביות של המסיבה? הייחודיות שלה. מה שמוביל אותנו לסעיף הבא. 

מיקום ייחודי ומבוקש

על אף הבניינים הרבים בתל אביב, אין הרבה מקומות שמקיימים מסיבות ואירועים על הגג שלהם מה שהופך כל גג למבוקש ביותר הכולל רשימות המתנה, ארוכות, רשימות מוזמנים צפופות והמון תמונות שמככבות בסטורי ומתעדות מסיבות על הגג ואת הנוף הנשקף מהן. 

עכשיו אתם יכולים להפיק מסיבה כזאת משלכם ולזכות בביקוש הגבוה שמביא איתו אירוע על גג בתל אביב. אין מה לעשות, האווירה על הגג היא לא האווירה שנוצרת באולם סגור. על הגג הכל משוחרר יותר, אקסקלוסיבי יותר, מיוחד יותר ומרשים יותר. וכשמדובר בגג תל אביבי בספוט מצוין עם נוף ארבני, פנורמי ויפייפה – בכלל מדובר באטרקציה של ממש. כזו שלא יפסיקו לדבר עליה. 

מיום הולדת ועד השקה חגיגית – התאמה לכל סוגי האירועים

בין אם אתם רוצים לחגוג מסיבת יום הולדת גדולה, אירוע עסקי או השקה חגיגית – מסיבה על הגג מתאימה לכל סוגי האירועים. זה היופי של אירוע על הגג – הוא יכול להיות רגוע או סוער, מעונב או משוחרר. כל סוגי האירועים מתאימים לגג והנוף הנפלא בשילוב המיקום המצוין מסייעים ביצירת אירוע מיוחד ומהנה שמתאים לכל אחד. 

מסיבות על הגג של High&  הפכו למבוקשות בזכות היתרונות האלו ועוד. מי שהיה כאן מבין על מה אנחנו מדברים ומי שעוד לא היה, חייב להגיע ולהבין בעצמו מה הופך את המקום לאטרקטיבי כל כך עבור מסיבות.

על הגג שלנו ניתן לקיים מגוון סוגי אירועים ומסיבות. האוכל מצוין, הבר מרים את האווירה, הנוף מושלם והאווירה יוצאת דופן וסופר מהנה!

אם אתם רוצים לערוך מסיבה מוצלחת שלא יפסיקו לדבר עליה, דברו איתנו ויחד נפיק עבורכם מסיבה מושלמת על הגג הכי לוהט בעיר. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES