מה חשוב לדעת לפני שבוחרים מקום למסיבה בתל אביב?

אמרתם מסיבה – אמרתם תל אביב. חלק נכבד מהמסיבות מתקיימות בבירת הבילויים של ישראל, הלא היא תל אביב. אם אתם רוצים להרים מסיבה שתרים את האורחים שלכם על הרגליים ותעניק להם חוויה מדהימה ובלתי נשכחת, מתחם אירועים תל אביבי הוא המקום בשבילכם.

אבל המגוון גדול, האפשרויות מרובות וכל אדם שהפיק מסיבה או אירוע בחייו יודע כי מדובר בהפקה לא פשוטה שמצריכה היערכות מוקדמת, מוקפדת ויסודית שבסופה המסיבה המיוחלת קורמת עור וגידים ויוצרת אווירה מטורפת. 

אז איך מתכננים את המסיבה התל אביבית המושלמת ומה חשוב לדעת לפני בוחרים לוקיישן למסיבה? בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם 5 טיפים מצוינים שיעזרו לכם בבחירת מקום מושלם למסיבה:

שמרו על נגישות לכבישים מרכזיים ודרכים ראשיות 

נגישות למקום המסיבה היא גורם אשר עשוי להשפיע באופן משמעותי על כמות המשתתפים שיגיעו למסיבה שלכם. אם אתם מכוונים לקהל המפוזר ברחבי הארץ, חשוב שתמצאו מתחם אירועים הממוקם בסמוך לכבישים ראשיים ובעלי נגישות גבוהה. בכל הקשור לפקקים וקשיי תנועה, לתל אביב יש מוניטין די מפוקפק שמרתיע אנשים רבים מלהיכנס עם רכבם הפרטי לתוך העיר. מקומות החניה דלים, באזורים מסוימים הכבישים עמוסים וצפופים ולמה לעזאזל אין פניות שמאלה במרכז העיר?! 

אך בשונה מהתנועה הגדושה של אזור מרכז העיר, ישנם אזורים רבים אשר נגישים יותר לבאים מחוץ לעיר, בעלי חניונים מרווחים ועם כבישים נוחים. כאשר אתם מחפשים מקום למסיבה, השתדלו להתמקד באזורים אלה שיעניקו נגישות נוחה לבאים מחוץ לעיר ואפילו מצפון ומדרום אך יהיו נגישים גם תל אביבים המתניידים ברחבי העיר באמצעי תחבורה אלטרנטיביים כמו קורקינטים ואופניים.

חפשו ייחודיות במתחם האירועים 

בכל מסיבה מעולה יש משהו ייחודי שהופך אותה לכזו שלא יפסיקו לדבר עליה. יש מגוון דרכים להפוך מסיבה לייחודית אבל העיקרי שבהם הוא בייחודיות הטמונה במקום האירוע עצמו.

מרבית מתחמי האירועים נראים פחות או יותר אותו הדבר ולכן לא מספקים איזה מרכיב ייחודי שנדרש כדי להפוך את האירוע שלכם למסיבה יוצאת דופן. אך ישנם מקומות שיש בהם איזשהו קסם שמייחד אותם. לעיתים מדובר במבנה עתיק, לעיתים במקום הטובל בטבע פראי ולעיתים מדובר בגג עם נוף אורבני ומהפנט. 

זה אחד הדברים שהופכים את High& לייחודי כל כך אשר מהווה מקום מושלם למסיבות בלתי נשכחות. הגג שלנו משקיף על כל תל אביב ומעניק מבט פנורמי על העיר היפיפיה הזאת, על האורות ועל הקסם המיוחד שלה.

הפתיעו את האורחים שלכם עם מתחם אירועים בלתי צפוי

בנוסף לייחודיות של המקום, מתחם אירועים עם טוויסט מסקרן יפתיע את האורחים שלכם ויעצים את החוויה שלהם. מקומות אירועים יכולים להפתיע באמצעות אלמנטים עיצוביים יוצאי דופן, דרמטיים ומיוחדים או באמצעות כניסה מרשימה ובלתי צפויה. אצלנו ב- High& אחד הגורמים המפתיעים ביותר במתחם הוא הכניסה למקום. High& ממוקם באזור תעשיה בדרום תל אביב וכשמגיעים למקום, שום דבר בחוץ לא מרמז על מה שמחכה בפנים. כבר בלובי הכניסה מחכה מארחת עם דרינק שמכניס לאווירה, משם עולים במעלית שמובילה לגג וכשדלתות המעלית נפתחות מתגלה ההפתעה הגדולה – גג מרווח עם נוף מהפנט המשקיף על כל העיר ומסיבה מדהימה. 

במיוחד בתקופת הקורונה – בחרו מקום שמאפשר לחגוג באוויר הפתוח 

כן, אנחנו יודעים שמדובר בעניין טריקי למדי. מצד אחד הרבה יותר בטוח וכיף לחגוג בחוץ, מצד שני – במרבית חודשי השנה חם ולח, מה שהופך את כל העסק של חתונה באוויר הפתוח לדביק במיוחד.

מה עושים? מחפשים מקום שמאפשר לחגוג בחוץ אבל בתנאי אקלים נוחים.

מה האפשרויות העומדות בפניכם? או לחגוג בצפון הרחוק והקריר יחסית ולוותר על כל יתרונותיה של מסיבה תל אביבית, או לחגוג על גג גבוה שמעניק לחוגגים בריזה נעימה מהים ואוויר נעים יותר ולח פחות.

אנחנו מכירים מקום מעולה שמתאים בדיוק לדרישות האלה ונמצא כאן ב- High&! אצלנו תוכלו לחגוג על גג מרווח ויפייפה, לנשום לרווחה אוויר נעים ופתוח וליהנות מבריזה נעימה שעושה טוב בגוף ובנשמה. 

דאגו לאוכל ואלכוהול משובחים ומשמחים

אין, אין, אין מסיבה בלי אלכוהול משובח ומשהו טעים ליד! קולינריה איכותית וטעימה היא הדרך לליבם של האורחים שלכם ואוכל מצוין משאיר טעם של עוד ומעלה את מפלס האושר וההנאה.

ואלכוהול? הוא בכלל משחק תפקיד בולט ביצירת האווירה שאתם רוצים! לאלכוהול איכותי ומגוון יש את היכולת להפוך מסיבה מנומנמת למסיבה מטורפת ורחבה דלילה לרחבה שבוערת עד השעות הקטנות של הלילה.

הכירו את הקהל שלכם והתאימו את המשקאות להעדפות שלו, למזג האוויר ולסוג האירוע. עם מבחר קוקטיילים קלילים, יפים וטעימים, עם בירות קרות, וויסקי איכותי ויינות משובחים, אף אחד לא ישאר אדיש למסיבה שלכם וכל אחד יוכל למצוא משהו שהוא אוהב.

מתחם אירועים איכותי יוכל להציע לכם בר מצוין ומטבח מעולה עם מגוון מנות טעימות ומתוחכמות שמתאימות בדיוק לחך הישראלי ומרפדות את הקיבה לקראת עוד דרינק ועוד שוט. 

בחירת מקום למסיבה בתל אביב היא לא עניין של מה בכך אך אם הגעתם עד לכאן, יש לנו הרגשה שהגעתם למקום המושלם עבור המסיבה שלכם. 

ב-High& תוכלו ליהנות מכל הפרמטרים ומכל היתרונות של מתחם אירועים בתל אביב. כאן תמצאו גג לאירועים עם נוף מדהים, אוויר מעולה, מיקום נגיש ומקום מפתיע.

דאגנו לכם גם לקולינריה משובחת ולבר אלכוהול איכותי שועושה שמח. על כל החגיגה הזאת ינצח דיג'יי מעולה עם מוזיקה מצוינת שמרימה את האווירה ואתם תוכלו ליהנות מכל רגע עם האורחים שלכם, לשמוע קריאות נלהבות, לרקוד במשך שעות ולחגוג במסיבה של פעם בחיים.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES