רעיונות למתנות לאורחים בחתונה – מישהו שלח לי מתנות קטנות

האולם שוריין, העיצוב נסגר וההזמנות נשלחו? רגע לפני שאתם מתחתנים, הנה 4 רעיונות למתנות מיוחדות לאורחים בחתונה שיעשו לכולם טוב על הלב

1. עציצים וצמחי תבלין
למרות שלא מדובר ברעיון חדש, עדיין יש מתנות שתמיד עובדות. למה? כי כולנו תמיד רוצים לגדל איזה עציץ של נענע שיהיה לנו בחורף קר או עלי בזיליקום טריים לפסטה, וכמעט תמיד לא באמת עושים זאת. אפשר לקנות במשתלה עציצי תבלין מגוונים ומיוחדים, פרחים ואפילו סוגי צברים וקקטוסים שהפכו לאופנתיים בשנים האחרונות

עציצים וצמחי תבלין. צילום עדשה רחבה
עציצים וצמחי תבלין. צילום עדשה רחבה

2. קשתות מפרחים לשיער
איפה הבנות? כי יש לנו פה מתנה במיוחד בשבילכן. זה לא ששנות השישים חזרו כמו שפרחים תמיד היו באופנה. הטרנד של השנתיים האחרונות אחרי סידורי הפרחים הוא סידור הפרחים בקשת פלסטיק מעוצבת. מדובר בפריט אופנתי לכל דבר, שמעניקים לאורחות החתונה עם כניסתן לאירוע, הוא מעניק לאירוע שיק וסטייל אחיד ונשאר על הראש גם שבוע אחרי….

קשתות מפרחים לשיער. צילום עדן שוחט
קשתות מפרחים לשיער. צילום עדן שוחט

3. עמדת תמונות פולארויד מעוצבת
אם יש טרנד שלא הולך לחלוף בקרוב מהאירוע הוא העובדה שהאורחים שלכם, ובעיקר החברות, מצפות לצאת מהאירוע עם תמונות ביד. הן השקיעו, התאפרו, קנו שמלה חדשה ופגשו את כל החברים והחברות והן רוצות שהכל יהיה מתועד על המקרר. עם כל הכבוד לתמונות המגנטים הרגילות, הטרנד הכי לוהט בשנה האחרונה הוא עמדה של תמונות פולארויד. לטובת המתנה הזאת יש שתי אפשרויות מרכזיות: לעשות זאת בעצמם ולהצטייד ב- 5-6 מצלמות שאפשר להזמין מחו"ל ביחד עם חבילות התמונות ולתת לאורחים לצלם בעצמם את עצמם או לבחור ספקים מתאימים שיעשו זאת עבורכם ואפילו יוכלו לשלב מגנטים.

עמדת תמונות מעוצבת. צילום: גלעד משיח
עמדת תמונות מעוצבת. צילום: גלעד משיח

4. מתנות מתוקות
פעם בשנות השמונים והתשעים לא היו יוצאים מאירוע, כל אירוע, בלי דרג'ה. זוכרים את השקדים המצופים הצבעוניים הללו? השמועות אומרות שצריך בשבילם שיניים חזקות. בכל מקרה, אנחנו בשנת 2017 והיום מגוון המתנות המתוקות הוא רחב וטעים. מה למשל? מקרונים צבעוניים עטופים, עוגיות מיוחדות, שוקולד עבודת יד ועוד. את כל אלו ניתן לשים בתוך קערות מעוצבים או בכלים קטנים שאפשר לקנות בחנויות מקס סטוק למינהן והנה לכם שי צנוע מתוק וכייפי.

מתנות מתוקות החתונה של עמית ורונן צילום פוטוגנים
מתנות מתוקות החתונה של עמית ורונן צילום פוטוגנים

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES