קייטרינג טבעוני אבל מהסוג שמשמח כל אורח

כבר יותר מעשור עבר מאז שהטבעונות נכנסה ללב המיינסטרים ומאז נראה שהיא ממש לא מתכוונת להיעלם. למעשה מדי שנה מצטרפים יותר ויותר אנשים, נשים, נוער וילדים למעגל הטבעונות ובהתאם – יותר ויותר מסעדות ומטבחים מרחיבים את השפע הקולינרי שלהם לקהל הטבעוני החדש. 

אם האידיאולוגיה הטבעונית קרובה לליבכם, אין שום סיבה שתוותרו עליה ביום החתונה שלכם. זהו היום המיוחד שלכם ובו חשוב שתביאו את מי שאתם גם אם זה אומר, ללא הגשה של ביצים, בשר או דגים לאורחים שלכם. 

כיום יש מגוון רחב מאוד של מוצרים טעימים, בריאים וצבעוניים שהופכים כל חתונה טבעונית לחתונה שמחה במיוחד ומלאה בטעמים נפלאים. התנאי היחידי שעומד בין הטבעונות להנאה של האורחים שלכם הוא הקייטרינג האמון על הכנת המנות הטבעוניות לחתונה שלכם. 

לכן הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות כאשר אתם מתכננים חתונה טבעונית הוא למצוא מקום אירועים שמציע קייטרינג טבעוני מהשורה הראשונה – כזה שיגרום לאורחים שלכם ללקק את האצבעות מהנאה ויציע שפע של מנות יפיפיות, מגוונות וטעימות להפליא. 

היכן מוצאים קייטרינג מצוין כזה וכיצד יוצרים תפריט מגוון ומעולה שיתאים לכל האורחים שלכם?

קבלו את המדריך למתחתנים הטבעונים שהכנו עבורכם:

העדיפו סגנון קולינרי ים תיכוני

ישנם שלל מטבחים מרחבי העולם אבל אם יש מטבח אחד שמתאים בדיוק לחך הישראלי ומשלב נפלא מאכלים טבעוניים נהדרים, זה ללא ספק המטבח הים תיכוני. מהו מטבח ים תיכוני?

מטבח האופיין בשלל ירקות, שמן זית, דגנים וקטניות. אה, וכמובן יין! המטבח הים תיכוני אוסף תחתיו את המטבח האיטלקי, הספרדי, היווני והישראלי. המכנה המשותף לכל המטבחים הללו הוא אהבה גדולה למקורות מזון מהצומח כמו ירקות טריים, המון עגבניות, תבלינים מגוונים, עשבי תיבול ריחניים, אינספור סוגי לחמים ופחמימות ומגוון קטניות כמו חומוס ועדשים. 

לא במקרה המטבח הים תיכוני נחשב למטבח הבריא ביותר בעולם – מטבעו הוא כולל המון מוצרים מהצומח ולכן מהווה תשתית נפלאה לתזונה טבעונית עשירה, מגוון ובריאה. דמיינו לכם שלל מנות סלטים מורכבות, מעניינות וצבעוניות, מאפים ולחמים טריים וחמים ועוד שלל מנות מלאות בריחות וטעמים קלילים, טעימים ומלאים בצבע ובשמחה. עם קייטרינג בסגנון ים תיכוני, תוכלו להעניק את כל השפע הזה לאורחים שלכם מבלי שירגישו בחסרונם של מוצרים מהחי. 

מנות שמחליפות עוף ובשר

על אף השפע האדיר שקיים במטבח הים תיכוני, את מנות הדגים, העוף והבשר המסורתיות שמוגשות בחתונות, כדאי שתחליפו במנות חלבון טבעוניות וטעימות שיהוו תחליף ראוי ומשביע למנות העיקריות המוקבלות באירועים. גם אם אתם חיים נפלא עם ירקות חיים ומאכלים קלילים, אל תשכחו שמרבית האורחים שלכם אינם מורגלים לסגנון המטבח הטבעוני ולא יוותרו כל כך ברצון על מנה עיקרית דומיננטית שתהווה תחליף למנת עוף או בשר. 

לכן חשוב מאוד שתבחנו את המנות העיקריות שמוצעות בקייטרינגים השונים ותבחרו באלו המעניקות חוויה עשירה, טעימה ומשביעה לאורחים שלכם. 

סייטן, סויה, ירקות שורש ושלל קטניות יוכלו להוות אלטרנטיבה בריאה, טעימה ואיכותית למנות עיקריות שיוגשו באירוע שלכם.

שמרו על ייחודיות לצד מנות פופולריות

גם אם אתם מתלהבים לגלות מנות וטעמים חדשים, חשוב שתזכרו כי ישנם לא מעט אנשים שמעדיפים להיצמד למאכלים מוכרים ופופולריים. לכן לצד מנות מיוחדות ומעניינות, חשוב שתציעו לאורחים שלכם גם מנות מוכרות יותר שאליהן כולם יוכלו להתחבר. המנות המוכרות יכולות לקבל טאצ' ייחודי באמצעות הגשה מעניינת או אינטרפטציה מיוחדת של השף אבל חשוב שתזכרו לשמור על זה פשוט, נגיש, טעים ומוכר כדי שכל אחד מהאורחים שלכם יוכל ליהנות ממגוון מנות שיוצעו באירוע. 

הקפידו על מראה יפה ומגרה של המנות 

התיאבון מתחיל בעיניים. זה נכון לגביי כמעט כל אדם ונכון כפליים כאשר מדובר במטבח חדש שאינו מוכר לישראלים רבים. ייתכן שחלק מהאורחים שלכם יגיעו לאירוע עם חששות לגביי האוכל שיוצע להם, חלקם אולי יחשבו שלא יהיה להם מה לאכול ואחרים לא יוכלו לדמיין תפריט אירוע נטול מנת עוף או דג שהם כל כך אוהבים. את החששות והחשדות האלה כלפי התפריט הטבעוני שלכם, תוכלו להפיג באמצעות מנות יפות שמעוררות את התיאבון. ירקות טריים, עשבי תיבול, ירקות שורש, ממרחים, מטבלים ושלל מאפים מעניינים תמיד משדרים שפע וצבעוניות עשירה ומלאים בניחוחות נפלאים. ברגע שהאורחים שלכם יגלו שפע של מנות יפות ומגרות, הם יתחילו לאכול ולהיפתח למנות ומאכלים נוספים שיוצעו להם. 

באולם האירועים High& עורכים חתונות נפלאות וטעימות במיוחד!

ארגון חתונה טבעונית עשוי להיות עניין לא פשוט. אם אתם תוהים מאיפה כדאי בכלל להתחיל בחיפוש אחר מקום אירועים מתאים עם קייטרינג טבעוני משובח, יש לנו חדשות משמחות בשבילכם – מצאתם!

במתחם האירועים הייאנד תוכלו ליהנות מחתונה טבעונית שמחה, מיוחדת ובלתי נשכחת. מתחם האירועים שלנו ממקום באזור נגיש בתל אביב ומציע חלל אירועים ייחודי ומסקרן במיוחד. בנוסף, ניתן לערוך מגוון אירועים וחתונות על הגג הפתוח שלנו שמשקיף על כל תל אביב ומעניק לכם ולאורחים שלכם בריזה נעימה מהים, תחושת חופש וכיף מהרגע הראשון. 

המקום מצויד במערכות סאונד ותאורה מתקדמות ואיכותיות שיוצרות חוויה עוצמתית ובנוסף בבר משקאות שמח ואיכותי שמרים את האווירה. אך מלבד כל אלה ועוד, גולת הכותרת שלנו עבור חתונות טבעוניות היא ללא ספק הקייטרינג המשובח שלנו!

חיפשנו וחיפשנו ובסוף מצאנו את הקייטרינג הטבעוני הטוב ביותר בארץ – הקייטרינג של ערן זינו. מי שלא טעם, לא מבין במה מדובר. המגוון עצום, יפייפה, טרי וטעים בטירוף. המנות מגוונות ומתאימות בדיוק לחך הישראלי וגם לחובבי בשר מושבעים. בין המנות המוצעות בקייטרינג תוכלו למצוא מנת שווארמת סייטן עם בצלים מקורמלים, סיינה ירקות עם תפוחי אדמה מדורה ושלל מנות עיקריות, סלטים, ראשונות וקינוחים שיגרמו לאורחים שלכם ללקק את האצבעות. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES