כל מה שצריך לדעת על הפקה חתונות: הטרנדים החמים בעולם הפקת החתונות לשנת 2018

רגע לפני תחילת שנת 2018 תפסנו לראיון את מפיק החתונות, איתמר גונשרוביץ', מחברת "וודמן" ,שמתמחה בהפקת חתונות ואירועים מיוחדים, לשיחה על טיפים לבחירת מפיק לחתונה נכון, למה מפיק חתונה צריך להיות גם סופרמן ואיך לבחור איך לבחור את הלוקשיין הנכון לחתונה

בשנים האחרונות חברת הפקות הבוטיק "וודמן" (WedMan) ליוותה מאות זוגות בדרך ליום החשוב בחייהם. לכן חשבנו שזאת הזדמנות מצוינת לתפוס אותם לראיון שינסה לתת זווית אחרת ומעניינת על עולם הפקת החתונות, שווה לקרוא

שאלת השאלה. למה חשוב לקחת חברת הפקות לחתונה?

קודם כל חשוב להבין שאם מתכננים חתונה בלוקיישן שהוא לא גן או אולם, מפיק חתונה הוא בחזקת פותר הבעיות האולטימטיבי שלכם. יש כל כך הרבה דברים שזוגות לא חושבים עליהם כשהם רוצים להתחתן בטבע, החל מתכנון החלל דרך אישורי בטיחות, ואפילו איפה להציב את תאי השירותים או איפה האורחים יחנו. אם אתם מתכננים חתונה במקום כזה, אתם חייבים מפיק חתונה שידאג שהכל יהיה מתוקתק.

הפקת חתונה בהיי אנד

ואם הזוג מתכנן להתחתן בגן או אולם?

גם אז יש ערך למפיק חתונות. רובנו עובדים שעות מטורפות והפקה של חתונה, בין אם זו חתונה שמתוכננת שנה מראש או חתונה שמרימים אותה תוך חודש יכולה להיות עניין מתיש, שאפילו פוגע בזוגיות. כשהמפיק חתונה שלכם עושה את כל עבודת הרגליים עבורכם ועוזר לכם לקבל את ההחלטות מתוך הניסיון שלו, התהליך הופך להיות פחות אינטנסיבי ויותר נעים עבורכם.

איך לבחור מפיק חתונה נכון עבורך?

קודם כל מקצועיות. חשוב לבחור מישהו שלא מתגלח עליכם, שיש לו ניסיון והיכרות עם התחום ויודע להפיק אירוע כמו שאתם רוצים, כי בסופו של דבר זה יום החתונה שלכם. הדבר הבא הכי חשוב זה החיבור עם המפיק: לכו על מישהו שאתם מתחברים גם לסגנון שלו כבן אדם וגם לסגנון שלו כמפיק. אתם תראו אותו המון ותעבדו ביחד המון, אז חשוב שתהיו באותו ראש ושתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות, כי הוא יקבל החלטות בזמן אמת עבורכם. הדבר הכי חשוב לטעמי במפיק חתונות זה איך הוא מגיב תחת לחץ. דברים משתבשים – ספקים לא מגיעים, תוכניות משתבשות, דברים יוצאים משליטה. בשלב הזה המפיק שלכם צריך להיות סופרמן – למצוא את הפתרונות הכי טובים עבורכם, הודות לניסיון ולקשרים שלו, ולפתור עבורכם את הבעיות. זה מה שמבדיל בין מפיק טוב למפיק סביר.

מה הטרנדים שצפויים בחתונות של 2018 ברמת הפקת חתונות ועיצוב ?

הטרנד המוביל שנכנס אלינו בסערה בשנת 2017 ממשיך להיות הדבר החם גם של 2018, הוא טרנד הבוהו שיק. טרנד הבוהו-שיק מאופיין בשילוב חופשי של חומרים מהטבע, צבעים נועזים, טקסטורות מעניינות, קרושה ומקרמה, תחרות מגוונות וכן שימוש נרחב בצמחייה. הבוהו שיק משלב סגנונות חופשיים ולכן יכול להתאים לכל כלה באשר היא.

חתונה בהיי אנד

מה דעתך על חתונה בטבע?

חתונה בטבע היא דבר מדהים, עם אפשרויות בלתי מוגבלות. הפקנו לזוגות שהגיעו אלינו חתונות בלוקיישנים מטורפים בטבע: בחוות יענים באמצע המדבר, הקמנו חופות בכניסה ליער שנראו כאילו לקחו אותן מסיפור אגדה, ערכנו חתונות על חופי ים שהיו תפאורה מושלמת לצילומי חתונה, עשינו חתונות ביקב, במושב ואיפה לא.

ועל חתונה אורבנית בעיר?

לחתונה בעיר יש את היופי שלה למי שאוהב את היופי האורבני – אחד הטרנדים החמים בשנים האחרונות הוא חתונה בבית עם האנשים הקרובים והמשפחה, או חתונה בוילה שנותנים בדיוק את התמהיל הנכון בין עיר לטבע. עוד על חתונה אורבנית

איך בוחרים לוקשיין נכון לחתונה?

קודם כל מבינים מה הרקע המושלם לאהבה שלכם. אם מבחינתכם לטייל זה המדבר, אז הלוקיישן המושלם לחתונה שלכם הוא המדבר ולא גן אירועים. ואם בכל הזדמנות אתם בים, אז כנראה שהחתונה המושלמת שלכם תנוע בין חתונה ביפו שמשקיפה אל הים לחתונה על הים עצמו. אני מאמין גדול בכך שיום החתונה הוא היום שבו בני הזוג צריכים לבטא את האני שלהם, והדרך הכי טובה להראות את זה היא גם בבחירת הלוקיישן. אם הדייט הכי רומנטי שלכם היה בסופרלנד, קחו את האורחים לשם ביום החתונה שלכם, ותנו להם חוויה שהם לא ישכחו לעולם.

איך מייצרים קונספט לחתונה?

קונספט הוא בעצם חוט שני שעובר בין האלמנטים השונים בחתונה. אם נניח אנחנו בוחרים לעשות חתונה חורפית, אנחנו יכולים לקחת את זה צעד אחד קדימה מאשר סתם להתחתן בינואר. אנחנו יכולים ללכת על עיצוב שכולל פתיתי שלג, להגיש לאורחים תפריט חורפי, לבחור שמלת כלה שיש לה שאל פרוותי, לתת לאורחים במתנה נעלי בית מפנקות בצורות שירקדו איתן ברחבה, ולקחת את זה לכל מקום בתכנון האירוע. מפיק חתונות טוב ויצירתי יכול לעזור לכם לקחת את הרעיון ולמתוח אותו לתחומים נוספים כדי להפוך אותו לקונספט.

הטיפ הכי חשוב לזוגות?

הטיפ החשוב ביותר לזוגות הוא לשמור על " האני מאמין " שלהם לאורך כל התהליך מתחילת הדרך עד יום החתונה בפרט. אין צורך לנסות ולהיות מישהו שהוא לא אתם. תבחרו את המקום לאירוע שבו אתם מרגישים הכי בנוח, תבחרו את הספקים שעושים לכם טוב ועונים על הצורך שלכם.
תיהיו נאמנים לעצמכם ובכך תגשימו בחתונת חלומותיכם.

האם מפיק יכול לחסוך כסף?

לחלוטין. אחד הדברים הכי יקרים בתכנון חתונה הוא לא להבין לאן נכנסת. תכנון לא נכון, סטיות בדרך מהתכנון המקורי, מעורבות של ההורים וניסיון לרצות אותם, שינויים של הרגע האחרון וסעיפים שלא חשבת עליהם כשחתמת עם ספקים יכולים להקפיץ את עלות החתונה משמעותית. כשיש לך מפיק שהשתפשף מספיק שנים בתחום, הוא מכיר וחוזה את כל הבעיות הללו, ויכול למנוע מהזוג מראש את הכניסה לכל הפינות הללו שיכולות להתגלות כמאוד יקרות. בנוסף, מפיק חתונות עובד עם רשימה של ספקים שהוא מגדיר כValue for money, והוא יכול להמליץ לך עליהם.

קרדיט צילום: עדשה רחבה, שי פרנקו

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES