כך תארגנו חתונת חורף אינטימית ומיוחדת

במדינה שטופת שמש כמו שראל, מרבית הזוגות בוחרים להינשא בחודשי האביב, הקיץ והסתיו, כאשר מזג האוויר חם ונטול ממטרים. אך על אף שעונת החתונות פורחת ככל שהימים מתחממים, ישנם זוגות שדווקא מעדיפים לעשות את זה אחרת. איך אחרת? באמצעות חתונה חורפית, אינטימית ומלאה בחמימות. 

למרות שתכנון חתונת חורף אינו שונה בתכלית מתכנון חתונת קיץ, ישנם מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון על מנת ליהנות מחתונה חורפית יפייפה, ייחודית ובלתי נשכחת. 

למה חשוב לשים לב בתכנון חתונת חורף? אלו דברים הופכים אותה למיוחדת כל כך ואלו מקומות אידיאלים לחתונה קטנה?

קבלו את המדריך להפקת חתונה חורפית קטנה ומלאה בסטייל וייחודיות.

צרו רשימה של מוזמנים קרובים

אין זוג מאורס שלא נתקל באתגר גדול בשלב יצירת רשימות המוזמנים. אם אתם מעוניינים בחתונה קטנה, זה הזמן לאסוף את ההורים משני הצדדים, לבשר להם את הבשורה ולקבוע גבולות גזרה לרשימות המוזמנים שלכם. הרשימה יכולה לכלול רק מעגלים משפחתיים קרובים וחברים קרובים במיוחד. אתם אלה שקובעים את הכללים שלכם ואת מי שתרצו סביבכם ביום המאושר בחייכם. 

חשבו על תאריכים רלוונטיים

אחד היתרונות בחתונת חורף הוא הגמישות בתאריך החתונה שלכם. בעוד שמקומות האירועים והספקים עמוסים בחודשי הקיץ ומציאת תאריך מתאים היא משימה לא פשוטה, בחודשי החורף תוכלו להרשות לעצמכם להיות גמישים יותר בבחירת התאריך המתאים ביותר עבורכם.

בתקופה זו בשנה תוכלו למצוא בקלות תאריכים פנויים לחתונה במקום האירועים המועדף עליכם והסיכוי שלכם לשריין את הספקים המועדפים עליכם בתאריך שנבחר, עולה באופן משמעותי בחורף.

קחו בחשבון שככל שמתקרבים לשיא החורף (חודשי דצמבר עד פברואר), כך המחירים זולים יותר. כמו כן לבחירת יום בשבוע ישנה משמעות גדולה על אורך האירוע ועל המחיר. חמישי בערב נחשב ליום היקר ביותר בשבוע וככל שמתקרבים לתחילת השבוע כך המחיר יורד. מכיוון שחתונת חורף כרוכה בעלויות נמוכות יחסית לחתונת קיץ, תוכלו להרשות לעצמכם לבחור תאריך מצוין גם אם הוא מעט יקר יותר אבל יעניק לכם ולאורחים שלכם נוחות מירבית. 

מצאו מקום חתונה ייחודי המתאים לחתונה קטנה

זהו החלק המאתגר בהפקת חתונת חורף אינטימית. מרבית אולמות האירועים בארץ מיועדים לחתונות גדולות ובעלי מראה גדול ופתוח אשר אינו מתאים לחתונה קטנה. מכיוון שמדובר בחתונה חורפית, מציאת מקום אינטימי בחלל חיצוני ופתוח אינה מתאימה. מקדו את החיפוש שלכם במתחמי אירועים סגורים ומיוחדים אשר מותאמים לאירועים קטנים. מתחם האירועים High& מאפשר לכם לקיים חתונה קטנה בתל אביב ומעניק חלל מעוצב, מיוחד וחמים שמתאים במיוחד לחתונות קטנות וחורפיות. 

הקפידו לבחור מקום אירועים עם גישה נוחה ומסודרת

ישנם מתחמי אירועים רבים אשר מאופיינים בדרכי גישה עשויות חצץ או אדמה. דרכי גישה מסוג זה יכולות להוות בעיה גדולה עבור האורחים שלכם כאשר מדובר בחתונת חורף. שביל העפר שנראה לכם ידידותי בקיץ עשוי להפוך לבוצי בחורף, מה שיקשה באופן משמעותי על ההגעה של האורחים שלכם לאולם. 

בחרו במקום אירועים עם גישה סלולה או מרוצפת ועם אזור חניה מסודר וסלול המאפשרים גישה נוחה ויבשה לאירוע שלכם. 

ארגנו קבלת פנים אינטימית ומפנקת 

החווייה של האורחים שלכם מתחילה כבר בקבלת הפנים. העניקו לאורחים שלכם חוויה מהנה, מיוחדת וחמימה כבר בכניסתם לאולם. תוכלו לעשות את זה באמצעות הגשה של קוקטיילים חמים כמו סנגריה או סיידר ובאמצעות שירות אדיב ואישי הניתן בכניסה אירוע על ידי הדיילות. על מנת ליצור אווירה אישית ומרגשת יותר, תוכלו להשתתף בקבלת הפנים ולפגוש את האורחים שלכם כבר בכניסה. זה יעניק לכם זמן משותף יחד ויפחית מהמתח שלכם לקראת טקס החופה. 

בחרו פלייליסט מוזיקלי חורפי וחמים 

אמנם אין דבר כזה מוזיקה חורפית אבל ישנם סגנונות מוזיקליים שיוצרים אווירה חמימה ואינטימית יותר כמו ג'אז, מוזיקה אינסטרומנטלית ומוזיקה ישראלית רכה. התייעצו על כך עם הדג'יי שלכם, הסבירו לו על האווירה שאתם מעוניינים ליצור וצרו יחד פלייליסט שמתאים לאווירה חורפית ואינטימית. 

העניקו לאורחים שלכם מתנות ייחודיות 

חתונה קטנה היא הזדמנות מצוינת להעניק לאורחים שלכם מתנות ייחודיות ומרגשות. מכיוון שכל האורחים שלכם יהיו מוכרים וקרובים אליכם, תוכלו להקדיש להם מתנה איכותית ושווה יותר מאשר מתנות קטנות שמעניקים בחתונות גדולות. המתנה יכולה להיות כלי קטן לבית, מסגרת תמונה מעוצבת, עציץ עם צמחי תבלין ועוד. תוכלו לבחון מגוון אפשרויות למתנות מיוחדות באתרים של מפעלים מוגנים, עמותות שונות ומשתלות. 

בחרו בר עם משקאות חורפיים ומחממים 

אחד הדברים החשובים ביותר באירוע הוא אלכוהול. האורחים שלכם יבקרו בבר מספר פעמים לאורך החתונה ולכן חשוב שתציעו להם משקאות איכותיים ומגוונים. וודאו כי היצע המשקאות בבר מתאים לחורף וכי הוא מתמקד ביינות מגוונים, וויסקי טוב, וודקה וקוקטיילים חורפיים ומחממים. 

דאגו לאפשרויות קולינריות מתאימות לחורף

תפריט קולינרי טוב הוא תפריט מגוון שמתאים לאווירה ולעונה הנוכחית. הקפידו לבחור במנות שמתאימות לחורף, עשירות ומחממות יותר כמו קטניות, תבלינים חמים, מרקים, בשר ומאפים. לבחירת האוכל באירוע ישנה חשיבות רבה על החווייה של האורחים שלכם באירוע ועל האווירה במקום. 

תכננו צילומים זוגיים באווירה חורפית

טרם האירוע כאשר תצאו לצילומים, בחרו בלוקיישנים בעלי מראה חורפי שמצטלם נפלא. התייעצו על כך עם הצלמים שלכם כדי שתוכלו להוציא את המיטב מהאווירה החורפית בחוץ. נצלו היטב את התאורה הטבעית הרכה, את הרחובות הנקיים ואת הטבע הפראי והמלבלב בחוץ לטובת צילומים זוגיים מיוחדים מרהיבים. 

במתחם האירועים High& תוכלו לערוך חתונת חורף אינטימית ומיוחדת בחלל יפייפה, חמים ומעוצב היטב הממוקם בתל אביב ומעניק גישה נוחה לאורחים שלכם וחווייה נפלאה וייחודית. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES