חתונות מיוחדות בהיי אנד

כאשר רוצים לארגן חתונות מיוחדות צריך מקום מיוחד להכיל את האירוע. נקודה. High& הוא המקום המיוחד שתל אביב חיכתה לו הרבה זמן. מדובר במתחם אירועים וחתונות שאינו דומה לשום דבר שאתם מכירים. כל המחשבה התכנונית והעיצובית של המקום נועדה ליצור קונספט מיוחד, קונספט המתאים כמו כפפה ליד לחתונות מיוחדות. מתחם האירועים High& בנוי בעיצוב תעשייתי מובהק. קונספט עיצובי דרמטי המקרין רבות על התחושה במקום ומהווה את אחד מאבני היסוד שעליהן בונים חתונה מיוחדת. העיצוב לוקח את המחוספסות האורבנית והופך אותה ליצירת אומנות ומקום שנעים מאוד להיות בו. במסגרת העיצוב ישנו שימוש בחללים מקורים וחללים פתוחים המקנים לאירוע אופי של מסיבת גג; וכל זה כאשר העיר תל אביב משמשת כתפאורת רקע. אם אתם מחפשים מקום לחתונות מיוחדות זהו המקום בשבילכם. High& הוא מתחם האירועים שבו תוכל לערוך את החתונה המיוחדת שלכם, בלי מאמץ. בגלל הנתונים הטבעיים של המקום כל דבר שתעשו ייצא שונה ומיוחד.

כל זוג שמתחתן מעדיף את החתונה שלו בסגנון האישי שלו ונראה שהיי אנד יכול להכיל את כל הסגנונות. ישנם זוגות הרוצים לתת לאורחים שלהם חווית אירוח אינטימית ושונה מהאווירה המסחרית של אולמות האירועים. High& יודע לתת לאורחים חוויה של מסעדה ואירוח אישי. החצר הירוקה או הגג המדהים יכולים להיות המקום המתאים לחופה שלכם.

זוגות אחרים אולי יעדיפו מתכונת של מסיבת ריקודים פרועה; החלל האורבני המתוחכם שלנו יכול להסב את עצמו לרחבת ריקודים כמו של מיטב המועדונים בניו יורק. בר הקוקטיילים המיוחד שלנו יפנק את האורחים שלכם במגוון קוקטיילים פרועים. האורחים שרוצים קצת צ׳יל אאוט יוכלו לבלות בגג המדהים.

אם תרצו לקחת את החתונה המיוחדת שלכם עוד צעד קדימה, אנו בהייאנד נשמח לשתף אתכם פעולה בכל רעיון – חתונה אינטימית, מסיבת קוקטייל, חתונת קונספט, חתונה הפוכה וכל רעיון חדשני שתרצו לאמץ. אנו נעמיד לרשותכם את כל המבנה העיצובי המיוחד, הריהוט המעניין והנוף האורבני הטבעי. גם שף הבית שלנו, חיים סבג, יכין את המנות המטורפות ביותר עבור חתונה מיוחדת בטעם שלכם. צרו קשר ובואו לראות הקסם.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES