חתונה מרעננת: 4 רעיונות מקוריים לחתונת קיץ מושלמת בתל אביב

אחרי שבחרתם מקום לחתונה במרכז תל אביב, אנחנו ליקטנו ובחרנו עבורכם 4 טיפים לאיך לשמור על האורחים שלכם רעננים לאורך כל האירוע. חום יולי אוגוסט מעולם לא היה צונן יותר

1. לא צריך שרירים – מניפות וכובעים

אם בחרתם להתחתן בשישי בצהריים החלק הזה בכתבה נכתב עבורכם. היתרון של מניפות וכובעים הוא משולש – גם פריט אופנתי ומגניב, גם מתנה מכם לאורחים וגם הסיבה שלשמה התכנסו לפה – מקום לנחמה מהחום. המניפות יאפשרו לאורחים לקבל אחלה בריזה והכובעים יגנו עליהם מפני השמש. אגב, אם יש לכם זמן, אורך רוח וסבלנות, תוכלו למצוא כובעים באלי אקספרס שטווח המחירים נעים בין 2-9 דולרים לכובע, ומניפות ממחיר של 30 סנט ומעלה. שווה!

קבלת פנים לחתונת קיץ

2. טעים ומרענן – בר קוקטיילים לקיץ

בקיץ אנחנו רוצים את האלכוהול שלנו יפה, צבעוני, טעים והכי חשוב מרענן. כי עם כל החום הזה אין כמו נחמה במשקה קריר וצונן. אז מה שותים בקיץ? את כל מה שאוכלים בו. הפירות המרעננים כמו אננס, וודקה ואן גוך אסאי, לימון, אבטיח ועוד, ילוו את האורחים גם בקוקטיילים האלכוהולים. אז מה כדאי לבחור לחתונת הקיץ שלכם? ממשקה מוחיטו ועד ברד לימונעראק קפוא, ממרגריטה קפואה (כי הטרנד המקסיקני כבר פה, ואם אפשר בדייגו סן או בטאקריה אפשר גם בחתונה) ועד כמובן בירות מיוחדות מהחבית (רצוי ישראליות) שיעשו אחלה עבודה. אגב, אם בחרתם ב-high& כמקום לחתונה שלכם, אתם מסודרים, כי אצלנו המומחיות שלנו היא קוקטיילים,לחיים.

מרעננים את הקיץ עם קוקטיילים שווים לחתונה

3. זה שמגיע בול בזמן – ארטיקים מפירות

עוד טרנד שצמח בתל אביב בשנים האחרונות וגלש כמובן גם לעולם החתונות הוא ארטיקים טבעיים בעבודה יד. מדובר בכל מיני סוגים של קרחונים משולבים עם פירות על בסיס טבעי או על בסיס חלב קוקוס, מרעננים ובאים בטוב באמצע המסיבה. בינינו, גם ארטיקים רגילים ופשוטים, כאלה מפעם, יעשו את העבודה.

הקוקטיילים הקייצים של הייאנד

4. הדבר האמיתי – פירות פירות פירות

מכל הסוגים וכל המינים, זה הטרנד הכי חם הקיץ. יש כאלה שמגיעים מעוצבים כמו אבטיחים על מקל, יש כאלה שמגיעים משופדים ויש כאלה שמגיעים בתוך סירת ענק מרעננת ומלאה בפירות. אם בחרתם להתחתן בקיץ – אתם חייבים לפנק בפירות, זה מלא בסוכר, נוזלים ופשוט כיף.

חתונת קיץ - מי אמר שחם

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES