חתונה לא כשרה – חולמים על קינוחים חלביים בחתונה? הגעתם למקום הנכון

 אם אתם רוצים לערוך חתונה מבלי לקחת בחשבון ענייני כשרות, כזו שתהיה חגיגה קולינרית, אתם מוזמנים אלינו להייאנד. עיצוב מרהיב, מיקום מעולה, אוכל משובח וצוות שרק רוצה שהאירוע שלכם יצליח. צרו קשר עוד היום!

רובם המכריע של אולמות האירועים בישראל כשרים. בישראל חלק לא מבוטל מהאוכלוסייה שומרת כשרות וגם אם אתם לא, אם אתם עושים אירוע גדול, סביר להניח שיש לכם גם מוזמנים שומרי כשרות ואתם צריכים לדאוג להם.

אבל מה אם אין לכם מוזמנים ששומרים כשרות? מה אם אתם רוצים חתונה חילונית "למהדרין", כזו שיש שנערכת בשישי בערב ויש בה קינוחים לא כשרים? מה אם זה אירוע קטן ואינטימי שאתם רוצים בו את הסגנון שלכם, את מה שגדלתם עליו או את מה שתמיד חלמתם שיהיה בחתונה שלכם?

אין באמת סיבה שזה לא יקרה. אין סיבה שתוותרו על החלומות שלכם ויש היום אופציות מצוינות לעשות את זה. אתם יכולים לקיים אירוע מדהים, מיוחד וכזה שלא ישכחו עוד זמן רב גם בלי לוותר על העקרונות שלכם. הייאנד מציעה לכם לערוך חתונה לא פחות ממדהימה במקום לא פחות ממדהים ועם תפריט משובח ביותר והכל תוך חגיגה קולינרית.

אין כמו חתונה קטנה

חתונה קטנה היא לא חתונה של 20-30 איש בדרך כלל אלא מעט יותר, סביב ה-100-150 אנשים. כולנו הורגלנו לחשוב שחתונה היא אירוע שחייב להיות המוני, חייב להיות אירוע בו כל החברים ובני המשפחה המורחבת יחד עם החברים של ההורים מוזמנים, אבל זה לא באמת חייב להיות ככה. חתונה גם יכולה להיות קטנה יחסית, אינטימית ולא שגרתית. הנה כמה סיבות למה כדאי לבחור דווקא בחתונה קטנה על פני חתונה המונית, הומה ורועשת.

חתונה יוקרתית יותר

אם תחליטו לערוך חתונה קטנה, תוכלו להפוך אותה לחתונה יוקרתית יותר ומיוחדת יותר. בגלל הכמות הקטנה של המנות וההוצאה הקטנה באופן יחסי, אפשר לתת יותר דגש על דברים יוקרתיים יותר. אפשר לבחור במנות מיוחדות שלא אוכלים כל יום ובטח שלא בחתונות, אפשר להשקיע בקינוחים מדהימים, אפשר לבחור משקאות משובחים יותר וכל האירוע יכול להיות מרשים הרבה יותר ממה שהוא היה אם זו הייתה חתונה המונית.

מכירים את כולם                                             

חתונות גדולות מתאפיינות בין השאר בבליל של אנשים שחלק גדול מהם לא מכיר האחד את השני. יש את המוזמנים של בני הזוג, חברים, בני משפחה וקולגות מהעבודה. יש את המוזמים של ההורים שיכולים להיות חברים שלהם, בני משפחה קרובים או רחוקים ועוד אין ספור אנשים שרובם זרים האחד לשני.

זה בדיוק ההיפך מאינטימיות. בדיוק ההפך ממשהו פרטי ונעים וכמובן מיוחד. חתונות קטנות לעומת זאת אלו חתונות שמצטיינות באינטימיות ובאווירה טובה ומיוחדת. למה? כי במרבית החתונות הללו כולם מכירים את כולם או כמעט כולם מכירים את כולם. כשאנשים נתקלים האחד בשני הם לא חייבים להנהן בנימוס אלא יכולים באמת לפתוח בשיחה.

אם כבר חתונה קטנה אז בתל אביב

מה לא נכתב על תל אביב, שזו עיר ללא הפסקה, עיר חיה ותוססת, בועטת וצעירה. תל אביב היא עיר שמי שחי בה  מתאהב בה אבל גם מי שמגיע אליה מבחוץ מרגיש ישר את מה שהיא משדרת. אם אתם רוצים חתונה באווירה שמחה, גם למיקום שלה יהיה משמעות. תל אביב היא בחירה נכונה למי שמחפש את הפאן והשמחה, למי שמחפש את התחושה הצעירה והמיוחדת. תל אביב היא עיר אטרקטיבית וכזו שתתאים לחתונות אינטימיות וקטנות.

תל אביב היא גם עיר שהגישה אליה נוחה במיוחד. זו עיר שיש בה תחבורה ציבורית מצוינת ותחבורת חיצונית שמגיעה אליה וממנה כל הזמן. תל אביב היא עיר פקוקה אומנם בחלקים אל מבוטלים ממנה אך גם הפקקים הללו הם לא ארוכים ולא נגמרים…

חשוב כמובן שתבחרו מקום שיש בו חנייה. כן, אחד המינוסים של תל אביב הוא בעיות החנייה שלה אבל אם אתם בוחרים מקום שיש לו חנייה מוסדרת, שיש איזה שהוא הסכם עם חניונים בסביבה, העיקר שהמוזמנים שלכם לא יסתובבו יותר מידי זמן בחיפושים אחרי מקום חנייה. אורח שמגיע מותש ועייף אחרי שהוא חיפש בלי סוף חנייה, הוא אורח שלא ייהנה באירוע. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לוודא שיש חנייה מסודרת, וזהו. תל אביב תקבל אתכם בסבר פנים יפות.

עוד כמה דברים חשובים

  • אוכל – טוב, אם מדובר על חתונה עם קינוחים חלביים, לפחות אין לכם את בעיית הכשרות. אתם לא צריכים לוודא שהיא תתאים לכל אחד מהמוזמנים אבל כן צריכים לשאוף שהאוכל יתאים לכולם. בעיקר כשמדובר על חתונה קטנה, אתם צריכים לקחת בחשבון התאמה של האוכל למוזמנים. גם אם יש לכם חלום אבל הוא לא מתאים, תשנו ותשייפו אותו כדי שיתאים.
  • מוזיקה – חשוב שגם המוזיקה תתאים לא רק לאיך שאתם רואים את האירוע אלא גם למוזמנים שבו. חשוב שתמצאו דיג'יי עם ניסיון מספיק ועם מבחר מספיק גדול של שירים.
  • צילום – הצילומים של האירוע בין אם וידאו או סטילס, הם אלו שיישארו איתכם עוד שנים רבות, אלו שתראו לנכדים ולשאר בני המשפחה עוד ועוד. אל תתפשרו על צוות צילום לא מקצועי מספיק, אל תוותרו על אלבום מעוצב, על קליפ מהאירוע או כל אלמנט מצולם אחר. תיעוד מאירוע כזה הוא לכל החיים.

חשוב כמובן שהעיצוב יהיה לטעמכם וכדאי לבחור את המעצבת המתאימה. אבל בשביל עיצוב מרהיב צריך קודם כל לבחור במקום יפה לחתונה בתל אביב, מכובד ונעים ובטח כזה שיתאים בגודל שלו לכמות המוזמנים. זו בדיוק הסיבה שהייאנד זה בדיוק המקום שאתם מחפשים.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES