הייאנד– אירועים עסקיים לנשים דווקא עכשיו

 

הייאנד מעוצב בצורה מפתיעה, מציע חלל מיוחד בלב תל אביב, במקום שלא הייתן מאמינות שיכול להיות כזה והוא רב גוני למרות האופי המאוד מוגדר שלו. הוא כולל חלל לאירועים פרטיים כמו גם עסקיים, והוא ממשיך לפעול כל הזמן ולסגל את עצמו בגמישות לכל צורך.

 

לרשותכן עומדים כל השירותים המעולים שלו בבר ובמטבח, כמו המקום הנעים והחלל המזמין והאווירה הנוחה.בהייאנד רגילים שממליצים עליו מפה לאוזן הודות לאיכות ולסטנדרטים שלו והוא מצליח להתאים את עצמו לכל סגנון מבלי לאבד מהייחודיות שלו.

אווירת יזמות ועשייה דורשת אירוח פרימיום

דווקא כעת, כשיש כל כך הרבה הגבלות אבל כל כך רוצים להמשיך ליזום, לעשות, להרוויח, לקבל כוחות, הייאנד הוא המקום המתאים לכן להתארח ולארח אירוע עסקי שחוגג את היוזמה והעוצמה הנשית.בדיוק כפי שהעסקים של נשים נהנים ממקוריות חשיבה ויזמות נועזת, כך גם מקום בוטיקיכזה יכול לשמש מסלול ההזנקה שלכן כשאתן מסתגלות לתקופה זו.אפשר לנצל את המתחם המגוון שיכול להתאים לכל מטרה עסקית – השקה, הרצאה, כינוס מקצועי, קורס, פגישת קבוצות משקיעות, יום עיון או ועידה. הכל מתאים למתחם אורבני שמתאפיין בקצב אורבני ונהנה מכל היתרונות של מטבח מעולה, חללים מעוצבים, מיקום מרכזי ונוח והרבה אווירה ומחשבה. אתן חושבות על אירוע, הייאנד מוציא אותו לפועל בצורה עניינית ויעילה ומבלי לוותר על אסתטיקה ואלגנטיות.

החשיבות של כנסי נשים

נשים רבות גילו בשנים האחרונות את היתרונות של התאגדות בקבוצות פעולה עסקיות ופיננסיות והיוזמות באינטרנט יוצאות ממנו לאט ומתגבשות גם במציאות. עוד ועוד נשים מגלות שי להן תמריץ מעולה לערוך אירועים עסקיים שמוקדשים לנשים בגלל תחומי העיסוק והעניין שלהן. סיבה נוספת היא ומשום שהן לא נמצאות באירועים שבהם יש רוב גברי, מסיבות שונות, ולכן זוהי הדרך להגיע לעולם העסקים ולבסס בו נוכחות נשית מנצחת ופעילה גם כאשר הן לא מוזמנות. בקבוצות רבות מתפרסמים לא פעם פוסטים שמחפשים מקומות שמתאימים לאירועים כאלה ולפי התיאור וההמלצות ברור שגם הייאנד יוכל לגבש סביבו קהילה עסקית נשית שתשתמש בו לצרכים אלה. יש לו מיקום נוח שמתאים לכולן, יש לו עיצוב מודרני וזורם שאינו מגביל ויש בו את כל האיכויות שמחפשים באירועים עסקיים כאלה.

לערוך בו גם אירועים בינלאומיים

נשים ידועות גם ביכולת העסקית שלהן ליצור תקשורת טובה ולטוות קשרים ולכן יש הרבה נשים שקל להן ליצור קשרים עסקיים ברחבי העולם. קשרים אלה יכולים להיות פוריים כשעורכים גם כנסים בינלאומיים שחלקם יכול להיערך בימי הקורונה והמגבלות גם בווידיאו ובשיחות ועידה. בהייאנד יש את כל הציוד שנדרש כדי לקיים אירועים כאלה ואין סיבה לוותר על המשך העבודה עם קולגות ברחבי העולם. המקום עצמו מעוצב בצורה כל כך ייחודית שאין ספק שהוא נחשב למקום אותנטי ואקסקלוסיבי גם למי שלא רגיל לראות מקום כזה בלב העיר הגדולה. לתל אביב יש את המוניטין שלה ואין ספק שהוא מוסיף לביקוש שיכול להיות לאירוע כזה, ויחד עם המצוינות העסקית וחוש היזמות המפותח אפשר לנצל עד המקסימום של הפוטנציאל שלו.

חשיבות התמריץ ליזמות בכל גיל

אם יש לקח אחד שאפשר להפיק מהשנה המאתגרת הזאת הוא שאי אפשר לוותר על האחריות האישית ולכן יש מה לעשות, תמיד. נשים שמרגישות שהן הגיעו לדרך ללא מוצא כשכירות, נשים שרוצות להגשים חלום, נשים שיש להן מוצר או שירות ייחודי, נשים שיודעות שהן יכולות להצליח כי יש להן את זה, כולן ימצאו מקום בהתארגנויות כאלה שמתאים להן מקום מתקדם, מודרני וייחודי. החללים של הייאנד בנויים כך שתוכלו לשבת גם בפנים על ספות וכורסאות וכיסאות, גם בחצר הירוקה בלב העיר, וגם על הגג באוויר הצח. האווירה יכולה להיות פורמלית או פורמלית למחצה, להתאפיין בכל מה שנשים אוהבות ולהיות אירוע אסתטי ומוקפד, וגם לקדם נשים ולעזור להן להכיר עוד נשים כמוהן שרוצות לעשות עסקים ולהיות עצמאיות.

עיצוב שמתאים לרוח הזמן

באופן מפתיע, דווקא העיצוב התעשייתי והאורבני מצליח להשתלב עם החמימות הנשים הודות לאבזור ולהום סטיילינג הייחודי של הייאנד. במקום כזה טבעי לקבל את הקייטרינג המעולה שמשתלב ברוח הבשורה – מקום לעסקים, טרקלין אמיתי בלב העיר גם לנשים.החלל והמתחם כולו מתאימים לאירועים מ-50 עד 250 איש או למסיבת קוקטייל ל-400 איש, כך שאין אירוע שהוא קטן מדי או בינוני שאין לו מקום מרווח דיו. אם תרצו דווקא אירוע קטן ומובחר לקבוצת הדיונים שלכן, למשל, תמצאו בו את האווירה האינטימית שעוזרת ליצור דינמיקה מעולה. זה בדיוק מה שמעודד מינגלינג ורצון לשתף פעולה ולעשות עסקים. זה מאפיין גם נשים רבות, במיוחד עצמאיות ויזמיות, למצוא פרטנריות טובות לשיתוף פעולה עסקי ולסיעור מוחות מפרה.

אירועים בניחוח אינטימי ואישי יותר

אחת הבעיות של אירועים עסקיים היא שהם נראים לפעמים קרים ומנוכרים מדי ולכן גם מרתיעים אנשים מלבוא אליהם. יש למרות זאת הבדלים רבים בין אירועים רגילים וכלליים לבין אירועים שנערכים על ידי נשים. יש הקפדה גדולה יותר על אווירה ועל דרך נינוחה ואישית יותר להעביר מסרים. זה לא צריך להיעלם גם באולמות כאלה ולכן הייאנד מתאימה גם לאירועים כאלה, שיכולים להיות בין מסיבה לבין אירוע בישיבה או מסיבת קוקטייל, וליהנות מכל האיכויות שנשים מביאות אתן לאירועים כאלה. במתחם כזה אפשר למצוא את הדרך האופטימלית לעשות עסקים עם נשים ולהעצים אותן ואת היזמות הטבעית שלהן.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES