בת מצווה בהייאנד

מקום לבת מצווה הייאנד

כאשר בתכם חוגגת בת מצווה ואתם רוצים לערוך עבורה חגיגה מיוחדת; אתם צריכים לחפש מקום לבת מצווה. כאשר אתם מחפשים מקום ובכלל מתארגנים לקראת האירוע, עליכם להבין שבתכם היא כבר אינה ילדה קטנה. נכון שבשבילכם היא תמיד תישאר ילדה, אך בכל זאת מסיבת הבת מצווה מסמלת את המעבר לבגרות ועליכם לקחת זאת בחשבון כאשר אתם מחפשים מקום לבת מצווה.

מסיבת בת מצווה ב High&

ישנם אנשים המחפשים מקום לבת מצווה ובוחרים לעשות אותו באחד ממועדוני האירועים הפונים לקהל צעיר ומתאימים מאוד למסיבות בת מצווה. אך הבעיה עם מועדוני אירועים אלו היא שהם פונים אך ורק לקהל הילדים ואינם מתאימים לאירוע מעורב של משפחות ובני הכיתה. מהבחינה הזו הייאנד הוא המקום המתאים ביותר לאירועים שכאלו. הייאנד הוא מתחם אירועים בוגר אך צעיר, מרדני ובועט. מתחם זה מתאים בתור מקום לבת מצווה והוא נותן חוויה שונה לגמרי למבוגרים ולילדים המגיעים לחגוג ולשמוח בשמחתכם.

חוויה עיצובית

העיצוב המיוחד של המקום הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה. מדובר בעיצוב לא שגרתי, עיצוב אורבני תעשייתי אשר מגרה את הדמיון ולוקח את מסיבת הבת מצווה לכיוונים חדשים. אין כמו לשבור את השגרה בהפקה של אירועים שונים ומיוחדים שיגרמו לכל ילדי הכיתה לזכור ולדבר על האירוע במשך חודשים. ולא רק ילדי הכיתה אלא המשפחה כולה לא תשכח את אירוע הבת מצווה בהיי אנד.
היאנד נותן לכם מקום לבת מצווה עם תפאורה עיצובית מיוחדת, כזו המורכבת מהעיצוב המיוחד של המקום אבל גם מהנוף התל אביבי הנשקף מהגג ונותן אופי וצבע לאירוע.

בדיוק כפי שהקפדנו על על החוויה העיצובית, בגישה קפדנית ומודרנית השמה דגש על הפרטים הקטנים ביותר של העיצוב, כך גם אנו דואגים לכל הפרטים הקטנים של אירוע הבת מצווה. תוכלו להרגיש זאת לכל אורך האירוע, החל מקבלת הפנים ועד למטעמי המטבח. בכל פרט אנו מקפידים על הסטנדרטים הגבוהים ביותר וזוהי יכולה להיות חוויה הבת מצווה שלכם.

אם אתם לוקחים את האירוע שלכם ברצינות אז הגעתם למקום הנכון. הרשו לנו להזמין אתכם לביקור במתחם האירועים שלנו. תשכחו מכל מה שידעתם חשבתם לגבי מסיבות בת מצווה ובואו לראות משהו חדש. צרו קשר עכשיו.

למידע נוסף – מקום לבר מצווה

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES