למה אתם פשוט חייבים בר קוקטיילים בחתונה שלכם?

בשנים האחרונות קוקטיילים חזרו לאופנה בענק. אם בעבר הכרנו מספר מצומצם של קוקטיילים שהיו מזוהים בעיקר עם המין היפה, היום המגוון גדול במיוחד וגברים ונשים בכל גיל יכולים ליהנות משלל קוקטיילים טעימים, מיוחדים ויפיפיים. ביומיום לא יוצא לרובנו לשתות מגוון קוקטיילים ומשקאות, לכן חתונה היא הזמן האולטימטיבי להציע בר קוקטיילים לאורחים שלכם ולהעניק להם חוויה מעולה שמרימה את האווירה ומשמחת את כולם. 

כיום כמעט כל מקום אירועים מספק בר משקאות. לכל בר יש חבילות שונות של משקאות שהוא מספק לאורחים ומגוון אפשרויות. חלק מהברים במקומות האירועים מציעים גם קוקטיילים אבל לרוב אין לצוות הבר ידע רחב בהכנת קוקטיילים שונים. משום כך מומלץ לבחור במקום אירועים המספק בר קוקטיילים איכותי עם צוות של מיקסולוגים וברמנים מיומנים שמומחים בהכנת קוקטיילים מגוונים, טעימים ומיוחדים שמתאימים לכל אורח.

בחירה בבר קוקטיילים עשיר בחתונה שלכם היא בחירה חכמה ומהנה עבורכם ועבור האורחים שלכם ויש לה יתרונות רבים שהופכים כל חתונה לאירוע מיוחד, מהנה ומלא בסטייל. אלה היתרונות הבולטים של בר קוקטיילים בחתונה: 

משלים את החווייה הקולינרית של האורחים שלכם 

אלכוהול טוב תמיד משתלב נהדר עם אוכל מצוין. אין כמו ליהנות משלל המנות הטעימות באירוע שלכם עם איזה קוקטייל (או שניים) ליד. משקאות אלכוהוליים פותחים את התיאבון, מחדדים את הטעמים והופכים כל ארוחה לטובה יותר. מלבד יין, בירה או וודקה, לקוקטייל טעים ומרשים יש את היכולת להקפיץ כל מנה ולהפוך כל ארוחה לחוויה ייחודית וטעימה במיוחד. כאשר הקוקטייל נעשה באופן מוקפד ומשלב טעמים שמשתלבים נפלא עם האוכל, הארוחה הופכת לטובה הרבה יותר. 

אפשר לומר שקוקטיילים משדרגים כל ארוחה ובמיוחד בחתונות, כאשר נדמה לפעמים שהמנות המוצעות באירועים דומות זו לזו, קוקטייל יכול לעשות הבדל גדול בחוויה הקולינרית של האורחים שלכם. 

מגוון גדול 

קוקטיילים הם אומנות של ממש וממספר משקאות אלכוהוליים בסיסיים ניתן ליצור אינספור קוקטיילים מיוחדים או מוכרים, קלאסיים או מעוצבים. כשמדובר בקוקטיילים המבחר גדול במיוחד ואתם יכולים להעניק לאורחים שלכם מגוון גדול של אפשרויות. בר קוקטיילים לחתונה הופך את האירוע שלכם למרשים ומגוון יותר ומעניק לאורחים שלכם המון אפשרויות מעניינות. 

מי לא אוהב קוקטיילים?

אחד היתרונות של קוקטיילים הוא שכמעט כולם אוהבים אותם. לכל אחד יש קוקטייל שמועדף עליו או שמתאים לו במיוחד ברגעים או באירועים מסוימים. באמצעות בר קוקטיילים ניתן ליצור לכל אורח קוקטייל שהוא אוהב. עם מבחר משקאות בסיסיים כמו ג'ין, וודקה ורום, אפשר ליצור מגוון קוקטיילים לפי טעמו של כל אורח.

קוקטיילים מתחברים לאווירת חופש, כיף, מסיבות או אירועים יוקרתיים, ובקיצור – לכל מה שאתם רוצים לשדר בחתונה שלכם. בר קוקטיילים באירוע שלכם יעניק לארחים שלכם תחושה שהם הגיעו לבר קוקטיילים תל אביבי יוקרתי. היופי של בר קוקטיילים הוא בחווייה האישית של כל אורח וכל אחד יכול לקבל קוקטייל שמתאים בדיוק למה שהוא אוהב.

משקאות יפים ומעוצבים

כולם היום כבר יודעים שאסתטיקה פותחת את התיאבון ושאנחנו קודם "אוכלים" עם העיניים. מה שלא כולם יודעים זה שהכלל הזה תקף גם למשקאות אלכוהולים. קוקטיילים מגיעים בשלל צבעים, טקסטורות ועיצובים וגם מי שאינו מגדיר את עצמו כחובב קוקטיילים מושבע, יתלהב ממשקה יפיפיה ומרשים שהוכן עבורו. 

למראה של הקוקטיילים יש תפקיד חשוב וכשמשקאות יפים ומיוחדים כל כך מוגשים בחתונה שלכם, הם תורמים רבות לסטייל של האירוע כולו והופכים אותו ליפה ומסוגנן יותר.

מתאים בדיוק לעונת השנה 

ישנם משקאות אלכוהוליים כבדים או קלילים, מרעננים או עמוקים וכל אחד מהם מתאים במיוחד לעונה מסויימת. יש משקאות מחממים שמתאימים בעיקר לחורף ויש משקאות מרעננים ומקררים שמתאימים בעיקר לקיץ. קוקטיילים מאפשרים לעשות שימוש במשקאות הבסיס האלו, לשלב אותם עם שלל משקאות, תבלינים ורכיבים אחרים ולרקוח מגוון קוקטיילים שמתאימים לכל מזג אוויר ולכל עונה.

ההתאמה המדויקת של הקוקטייל לאווירה ולמזג האוויר, גורמת ליותר אנשים לשתות וליהנות מהקוקטיילים שמוצעים להם באירוע. 

זהו גם יתרון שמהווה פתרון מושלם לאירועי קונספט שונים משום שניתן ליצור מגוון קוקטיילים שמתאימים לכל סוג של אירוע. 

מאפשר לטעום קוקטיילים שונים לאורך האירוע

כאשר מגוון המשקאות המוצעים באירוע גדול, האורחים שלכם יכולים להתנסות, לטעום וליהנות מיותר אפשרויות לאורך כל האירוע. מכיוון שניתן לייצר קוקטיילים טעימים עם מעט אלכוהול, יותר אנשים ירשו לעצמם לשתות קוקטיילים שונים וקלילים במהלך האירוע מבלי לדאוג שיצרכו כמות גדולה מידי של אלכוהול. 

האפשרות ליהנות מכל כך הרבה טעמים ואפשרויות, תורמת לחווייה של האורחים שלכם ומעצימה את ההנאה מהאירוע. 

מרים את האווירה 

יין משמח לבב אנוש וקוקטיילים פי שלוש! קוקטיילים משדרים אווירה של חופש וכיף ועוזרים להפוך כל חתונה למסיבה מעולה. אבל לא רק בגזרת הריקודים הקוקטיילים משתלבים נפלא. גם עבור אלו שמעדיפים לשבת סביב השולחן או לעשות מינגלינג, קוקטיילים מרימים את האווירה, תורמים לתחושת שחרור וקלילות ויוצרים אווירה של מסיבת קוקטייל נעימה ושמחה. 

טרנד לוהט 

קוקטיילים הפכו לטרנד לוהט בארץ ובעיקר בתל אביב. ברי קוקטיילים מעולים נפתחים זה אחר זה ברחובות תל אביב ומספקים אווירה שמחה ומיוחדת ושלל קוקטיילים מרגשים לאורחים שלהם. ואם כבר הציבור התאהב בברי הקוקטיילים, לא תארגנו אחד בחתונה שלכם? 

דברו לאורחים שלכם במשקאות שהם אוהבים והציעו להם מגוון קוקטיילים איכותיים, טעימים ומרשימים שיגרמו להם להרגיש כאילו הם בבר קוקטיילים יוקרתי ומשובח. 

צ'יז עם צ'ירס

קוקטיילים פשוט מצטלמים נפלא ואם נודה על האמת, תמונות החתונה שלכם חשובות לא פחות מהאירוע עצמו. אין כמו לתעד את החברים האהובים שלכם מחזיקים קוקטיילים צבעוניים ושמחים כשהם מחייכים למצלמה. גם בצילומי אווירה של החתונה שלכם הקוקטיילים יצטלמו נפלא ויעבירו את התחושה שהיה לכם אירוע שמח במיוחד ופשוט מושלם. 

מתחם האירועים היי אנד מציע בר קוקטיילים משובח ומגוון ספקים לחתונה. אנו חוברים לנותני השירותים הטובים ביותר ויחד יוצרים עבורכם אירוע ייחודי ומוקפד בדיוק כמו שאתם חולמים. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES