אירועי בוטיק ב &HIGH

אירועי בוטיק הם אירועים בקצב אחר, אירועים של לקוחות עסקיים או פרטיים הבוחרים לציין אירוע מיוחד ואקסלוסיבי. מתחם האירועים &HIGH נבנה במיוחד בשביל לספק פתרון לא שגרתי לאירועים מיוחדים, אירועים להם אנו נוהגים לקרוא אירועי בוטיק. כאשר מארגנים אירוע בוטיק מומלץ לשים לב ל 3 נקודות: התאמת המקום לאווירת האירוע; התאמת המקום לכמות האורחים ואוכל יוקרתי ומפנק המתאים לקונספט הבוטיק.

מבחינת הלוקיישן המקום הוא לב ליבה של הסביבה התל אביבית עם נוף אורבני מדהים המתאים כרקע לאירוע בוטיק ובפרט אירוע בוטיק עסקי. העיצוב התעשייתי של המקום משדר תחושת חדשנות ומתאים מאוד לאווירה העסקית המאפיינת חברות תל אביביות רבות המחפשות תמיד אחר משהו חדש ושונה. &HIGH הוא המקום הטבעי לעשות בו את אירוע הבוטיק שלכם, במיוחד כאשר רוצים להרשים את האורחים בחוויה אחרת.

אירועי בוטיק יכולים להיות אירועים קטנים של 50 איש או אירועים גדולים הרבה יותר, הכול תלוי בצרכי הלקוח ונסיבות האירוע. מהבחינה הזו &HIGH מגלה גמישות גדולה ומסוגל לקיים אירועים בסדר גודל שונה, מחמישים איש עד 400 איש. ישנים אירועי בוטיק המתקיימים בצורת ישיבה מול שולחנות וישנם אירועים המתקיימים במתכונת של מסיבת קוקטייל עם פינות לאונג'. &HIGH ערוך לקיים את כל סוגי האירועים, אנו יכולים לארח עד 250 איש בישיבה ועד 400 במסיבת קוקטייל. העיצוב המיוחד של המקום מאפשר לקיים אירוע מלא ועשיר גם כאשר מדובר באירוע אינטימי בעל כמות קטנה של אורחים.

אירועי בוטיק מתוקף הגדרתם הם אירועים אקסלוסיביים ומיוחדים השואפים לרמה גבוהה של שלמות. היי אנד מנסה לתת לאורחים חוויה של 360 מעלות ובמסגרת זה שמים דגש גדול גם על הצד הקולינרי. בכל אירוע של &HIGH ובמיוחד אם זה אירוע בוטיק, אנו שמים דגש על חווית הגשה וטעמים אשר נותנת ערך מוסף לאירוע.

רבים בחרו השנה &HIGH בתור הלוקיישן למסיבת הבוטיק שלהם וקיבלנו תגובות נלהבות המחממות את הלב. אם גם אתם רוצים לחגוג ביחד איתנו וליהנות מלוקיישן אידאלי, צרו קשר ונארגן ביחד מסיבת בוטיק לתפארת.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES