איך יוצרים עיצוב חתונה מרהיב ובלתי נשכח?

אחת ההחלטות החשובות בתכנון החתונה היא ללא ספק לבחור את המקום בו תחגגו אותה. כל זוג רוצה ומקווה שהחתונה שלו תהיה שונה, מיוחדת וכזו שתיצור אפקט "וואו" בקרב כל אורח ואורחת. יש לכך מספר כללים בסיסיים כמו מציאת מקום מרכזי שיהיה בו את כל השירותים שתצטרכו, אוכל טוב ונגישות נוחה. עם זאת, כדי להפוך את האירוע שלכם למיוחד ומרהיב במיוחד נדרשת תפאורה יפיפיה ומיוחדת.

במקום להסתפק באולם אירועים סטנדרטי עם עיצוב מוכר, תוכלו להשאיר חותם באמצעות חגיגת חתונה במקום אירועים מיוחד ועיצוב שהוא הכי אתם. איך עושים את זה נכון? ארזנו לכם 10 טיפים שימושיים שיעזרו לכם להפוך את מקום האירועים שלכם ליפה ומקורי יותר.

  1. הקפידו על תאורה טובה

לפני הכל, חשוב לשים לב לתאורה במקום האירוע. בין אם אתם עורכים חתונה בפנים או בחוץ, ביום או בלילה, תמיד קחו בחשבון את התאורה. שימו לב שהתאורה במקום תהיה חמה ונעימה ולא חזקה מידי ומסנוורת. תוכלו להוסיף נרות שיעניקו אור חם ורך ואווירה רומנטית. תאורה טובה ונעימה במקום האירוע גם תעניק לכם ולאורחים שלכם אווירה חמימה, אינטימית ונעימה וגם תעניק לכם תמונות יפיפיות ומלאות ברומנטיקה.

  1. בחרו קונספט או קו מנחה לאירוע

בחירת קונספט לחתונה המיוחדת שלכם תקל עליכם בהרבה בבחירת התפאורה והקישוטים ליום שלכם. בין אם תחליטו לערוך חתונה בסגנון מינימליסטי, תעשייתי או בוהמייני, הגדרת קונספט של האירוע תאפשר לכם למקד את אפשרויות העיצוב שלכם בקו אחיד וברור שיאפיין את האירוע כולו.

  1. שימו לב לפרטים

הפרטים הם תמיד החשובים ביותר והם החלק המרכזי שימלא את החתונה המיוחדת שלכם באישיות. הוספת אלמנטים המוסיפים סטייל היא שתהפוך לחלוטין כל מקום אירועים למקורי ומיוחד.

התבססות על קו עיצובי לבחירת האלמנטים העיצוביים והתפאורה תוסיף הרבה אישיות למקום. לדוגמה, אם אתם רוצים לערוך חתונה בסגנון בוהמייני, אתם יכולים להשתמש בשטיחים וטקסטיל שיעניקו אווירת בוהו למקום.

  1. בחרו מקום אירועים שמתאים לסגנון שאתם אוהבים

מכיוון שלא תוכלו לרהט את מקום האירועים במלואו, מומלץ לבחור מקום אירועים עם קו עיצובי שאתם אוהבים ושמתאים לסגנון החתונה שאתם מתכננים. ריהוט, ארכיטקטורה ועיצוב המקום בעלי השפעה דרמטית על המראה הכללי של האירוע שלכם. אם אתם חולמים על חתונה באווירה קלילה וחופשית, אולם אירועים סגור בסגנון מודרני וקר יכול לפגוע בחזון החתונה שלכם. העדיפו לבחור מקום אירועים שמתאים לאווירה שאתם רוצים ליצור בחתונה שלכם. 

  1. הכניסו את הטבע לאירוע שלכם 

אם האירוע צפוי להתקיים בחלל פנימי או באווירה אורבנית, תוכלו להכניס את הטבע פנימה באמצעות סידורי פרחים גדולים ובולטים. פרחים חיים תמיד נראים מעולה בחתונות ואין גבול לסגנונות ולעיצובים שלהם. בחרו את הצבעים שאתם אוהבים ושמתאימים לסגנון האירוע שלכם ובהתאם צרו סידורי פרחים שיקשטו את המקום כולו. ניתן להציב סידורי פרחים גדולים בכניסה למקום האירוע, מעל הבר, על השולחנות ואפילו להעמיד קיר יפייפה שכולו מקושט בפרחים מרהיבים.

  1. בחרו מפות מיוחדות לשולחנות

תשכחו מהמפות הלבנות והרגילות שרואים בכל אירוע ובחרו מפות עם דוגמאות או צבעים לא שגרתיים שמתאימים לסגנון הכללי של החתונה. תוכלו להוסיף ראנרים או להשאיר את המפות הלבנות במקומן ופשוט להוסיף מפיות צבעוניות ומיוחדות. אל תחששו מאלמנטים וצבעים נועזים. הפקת חתונה יכולה להיות מלחיצה אבל היא גם מאפשרת לכם ליהנות מבחירות עיצוביות נועזות, מעניינות ומיוחדות שיעניקו צבע וסטייל לאירוע המיוחד שלכם.

  1. הוסיפו אלמנטים עיצוביים שמושכים את העין 

כדי להסיר את המונוטוניות מעיצוב האירוע, עליכם להוסיף נקודת מיקוד שתמשוך את תשומת ליבם של האורחים שלכם. בין אם זה שלט ניאון עם ביטוי אפי, מבנה גיאומטרי או מיצב פרחוני מרהיב. אלמנטים מסוג זה ללא ספק יוציאו את האורחים שלכם משגרת האירועים הרגילה ויעניקו לאירוע שלכם סטייל ייחודי ומפתיע.

  1. תכנון חלל האירוע 

סידור וחלוקת אלמנטים בחלל יכולים להיות מה שמשנה לחלוטין את אופי האירוע. לדוגמה תוכלו ליצור שולחנות ארוכים במיוחד עבור חלק מהאורחים שלכם, להציב עמדת קוקטיילים בכניסה לאירוע או פשוט לככב בקבלת הפנים בחתונה. תופתעו לגלות כמה הנוכחות שלכם בשלב קבלת הפנים יכולה להפתיע ולהכניס המון סטייל וכיף לאירוע כולו.

  1. הוסיפו כלי כתיבה ושלטים מעניינים

אלמנט שלפעמים אנחנו לא מאמינים שהוא כל כך חיוני כשחושבים על הקישוט של החתונה הוא נייר מכתבים, אבל אם נחשוב על זה, זה פרט שיכול להשלים במלואו את היום הזה ולתת לו את הטאץ' הקטן שיעשה הבדל.תיבה קטנה עם דפים ועפרונות לכתיבת ברכות וציורים, יכולים לתרום לעיצוב של האירוע ולהעניק חוויה מפתיעה וייחודית לאורחים שלכם. בנוסף שלטים לבר או בקבלת הפנים מוסיפים נגיעה אישית ומעוצבת ומדגישים את הטאצ' האישי שלכם.

  1. אל תחששו לשלב אלמנטים

ערבוב והתאמה יכולים להיות סופר כיפים! העיזו לשלב רהיטים בסגנונות שונים. אם החתונה שלכם בחלל חיצוני תוכלו ליצור אווירה קלילה ומלאה בחופש וכיף באמצעות ערבוב של טקסטיל ואלמנטים עיצוביים שמתקשרים לטבע ולים למשל. אל תחששו לשלב בין פריטים וצבעים שלא בהכרח קשורים זה לזה. אולי תופתעו לגלות כמה קסם ויופי יש בזה. 

עם כל כך הרבה מקורות השראה לעיצוב חתונות שניתן למצוא בשבע באינסטגרם ובפינטרסט, עיצוב חתונה יכול להיות עניין מאתגר ומבלבל. הדבר החשוב מכל הוא שתגבשו חזון משותף שינחה אתכם בעיצוב חתונת החלומות שלכם.

במתחם האירועים High& תוכלו ליהנות מחתונה מושלמת ומלאה בסטייל ייחודי ובלתי נשכח! האירועים ב-High& הם משהו שלא ניתן לראות בשום מקום אחר. בזכות עיצוב מוקפד ומיוחד וגם ענק ופתוח המשקיף על כל תל אביב, תוכלו לחגוג באווירה חלומית עם בריזה נעימה מהים התיכון. הקליקו לראות את הסטייל של המקום המיוחד שלנו.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הייאנד אולם אירועים בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES